cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 30. aug 2026, 11:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: "Besøg i Hvidovre" SM Boardet 16/2 2010 af ballcruserslave
Site Admin
Site Admin

ballcruserslave
Medlem

besøg i Hvidovre

--------------------------------------------------------------------------------

Efter en som de fleste januarmånder med masser af rudekuvertter, var det atter tid til et besøg hos en domina.
Valget faldt på på Lady Cherie, jeg har besøgt hende før, men det er efterhånden lang tid siden. 60 min med diverse.
Vel modtaget den obligatoriske snak om ønsker og et bad var det ind i ladyens hule, bundet stående med et knæ i nosserne ( som jeg havde bedt om) en masse elastiksnorre bundet om både pik og nosser med træk op og ned, det spændende ved et besøg hos lady C er at det altid er en ny måde man bliver bundet på, dette tilføjet med et lod i nosserne der fik lov at gynge efter et par spark, var jeg ved at nå min grænse.
Men det at blive bundet op kan godt nok mærkes, især da det lige pludselig kun var nosserne der bar vægten af loddet, ned at ligge også prøve noget nyt.
JYDSK OPBINDNING !!!!
Liggende på ryggen med benne bundet op langs de kæder hvor jeg lige havde stået ! Igen en elastiksnor omkring nosserne bundet op til en tajle i loftet, så kunne lady C ringe med klokkeværket.
Liggende sådan var det tid til lidt af lady`s champagne - lidt facesitting - lidt tramplig - dejligt.
Nu var det tid til lidt drop i min opbundne nosser liggende i denne stilling, havde Lady C de bedste muligheder for ramme mig godt og grundigt! tak.
Endelig fik jeg føderne ned til jorden hvor de hører hjemme, men bundet ud til siden, så mine nosser kunne få lidt mere " massage" et øjeblik efter lå Lady C på knæ på min mave - er jeg tung ? nej så lidt hoppen med knæene i maven - jo måske lidt - av en støvle spids havde ramt mine efterhånden ømme nosser.
i den situation siger man ikke Lady imod !
Som afslutning en gang slave-italiensk med en ganske tynd kæde stramt om pikken, som gav en for mig ny fornemmelse.
Hvis man vil prøve noget der ikke er standard, men lidt anderledes så er Lady Cherie et godt bud.
ballc.

----Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på http://www.smboardet.dk/index.php under anmeldelser! ----

Lady Cherie

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: