|
#123573 - 17/2/10 Slavefrokost hos Cherie Slikkeline Bruger
Lady Cherie havde givet sin slave ordre på at møde kl. 12:30 medbringende noget frugt samt et brev der beskrev mine ønsker/fantasi.
Det var med lidt ’sommerfugle i maven’ at jeg ringede på dørklokken ud for det røde navneskilt ’Hansen’, men da sexede Lady viste sig i døren var ’sommerfuglene fløjet væk’.
Jeg blev vist ind i ’det bløde rum’, hvor Lady stillede et askebæger på gulvet, tændte en cigaret for dernæst at sætte sig på hug foran mig……hvem har givet dig lov til at stå op slave ?…..kom det prompte fra Lady…..hvorefter jeg hurtigt måtte ned på knæ, som det sig høre bør for en slave. Lady læste mit brev og smilede undervejs og kommenterede smågrinende at det var dog en hulens masse slaven tænder på. Lady gav mig dernæst ordre på at jeg skulle tage al tøjet af, gå ud og tage et bad og gå tilbage til ’det bløde rum’, hvor Lady så ville komme og hente mig.
Efter badet lå jeg nu klar på knæ på gulvet helt nøgen afventende Lady. Lady kom og havde taget en læderhætte med, som hun spændte hårdt fast på mit hoved og satte dernæst en hundesnor fast i remmen, som var om min hals. Kom….kravl så slave sagde Lady og pegede henimod døren ind til ’det hårde rum’. Jeg blev lidt tvivl om hvad der skete fordi det eneste jeg kunne se ud af hullerne i masken/hætten var synet af Lady’s højhælede støvler, som bare stod der i længere tid…….Lady sagde så…..skal jeg vente hele dagen eller hvad slave ?……og så ’slog det mig’…..jeg skulle jo selvfølgelig åbne døren for Lady…..ak, ak…..dårlig start slave tænkte jeg. Da vi var kommet ind i ’det hårde rum’ bandt Lady mine arme fast omme bag min nakke. Dernæst blev mine nosser og ikke mindst min pik bundet meget stramt op……en elastisk -snor blev så bundet fra mit pikhoved og fast til halsbåndet…..og det var en kort længde, således at hvis ikke jeg bukkede nakked meget ville jeg rive mit pikhoved af (eller også ville min pik blive meget lang). Jeg blev beordret til at sætte mig ned, hvorefter jeg fik et par fodanchetter på. Så skulle jeg trække mine ben ind under mig (en slags skrædderstilling), hvorefter Lady bandt en snor fra hver fosmanchet fast til mine opbundede nosser. Nu var jeg fuldstændig hjælpeløs og det udnyttede Lady straks ved at beordre mig om på mine knæ. Det var som om mine nosser og mit pikhoved blev revet af da jeg kæmpede en kamp for at adlyde Lady’s ordre, men det lykkedes tilsidst, hvorefter Lady trak i hundesnoren og befalede mig at kravle hurtigere hen over gulvet hen til en stol (tror jeg nok), hvor jeg blev ’tøjret’ fast som en hund imens Lady gik ud i køkkenet for at hente frugten, som jeg havde medbragt.
Da Lady kom tilbage skulle jeg kravle tilbage igen hen på en madras (mine nosser og mit pikhoved var snart helt følelsesløst). Lady krævede at jeg rejste mig op……hvilket var helt umuligt (medmindre man kunne klare først at få trukket sine nosser og sin pik af). Lady forbarmede sig (da hun var færdig med at grine) og løsnede snorerne, således at mine arme og ben kunne blive bundet fast til to kæder der gik fra loft til gulv. Imens jeg stod der foran Lady, nøgen, hjælpeløs og med opbundet nosser og pik tog Lady et par blommer og tyggede på dem for derefter at spytte dem ud og ned i en metal hundeskål. Lady morede sig ved at give mig nogle slag med en pisk imens hun tyggede på blommerne. Lady løsnede så mine arme og befalde mig at lægge mig ned på ryggen, hvorefter mine arme blev fastgjort til et par beslag der var fastgjort i gulvet. Imens jeg lå der kunne jeg se (og nyde) at Lady klædte sig nøgen for derefter at tage skålen med de tyggede blommer, stille sig hen over mig for derefter at pisse en kæmpetår ned i skålen. Inden jeg vidste af det satte Lady sig lynhurtigt på mit ansigt og placerede sin røv således at jeg ikke kunne trække vejret…….det var godt at jeg kunne markere med mine hænder at nu var jeg ved at blive kvalt fordi det virkede som om Lady havde fuld kontrol over præcis hvornår hun skulle løfte sig. Lady skrællede nu en banan for dernæst lige ud for mine øjne at proppen den op i hendes røv……og ja….det måtte jo ske….Lady satte sig atter på mit hoved med hendes røvhul lige henover min åbne mund….og je…Lady sked bananen ud og direkte ned i min mund, hvorefter hun befalede mig at æde den……og det samme skete med en 5 – 10 vindruer…..dog kom der også nogle vindruer ’med chokoladeovertræk’ ud af Lady’s røv og direkte ned i min mund….velbekomme. Lady befalede så at jeg skulle holde min mund åben, hvorefter hun tog hundeskålen med blommemosen og Lady’s pis og hældet det langsomt ned i munden på mig og sagde at jeg skulle synke……tro mig, for dælen hvor var der meget mos og pis i den skål….men tømmes det SKULLE den. Tilsidst satte Lady sig på hug henover mit ansigt og pissede mig i ansigtet og sagde at det var dejligt at have sit eget personlige toilet til rådighed. Lady løsnede min ene hånd og befalede mig at spille min pik indtil den spermer og jeg skulle æde al min ulækre slavesperm selv.
Tak for ’frokost’ Lady Cherie. ----Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens S/M-board under anmeldelser! ----
_________________ ~~A woman never takes advantage-she takes control ~~
Lady Cherie
|