cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 8. jun 2026, 13:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: slave på knæ
Endelig kom Lady Cherie til Herning igen og jeg havde et stykke tid mailet med Lady så alt var aftalt til vores møde :D
Nå det blev fredag jeg havde jo lige et job at passe men fantasien var på overarbejde hele dagen endelig fyraften :D
Jeg blev baberet hvor nu en slave altid skal være det og fik et bad inden turen gik til Herning.
Kom ca 10minutter for tidligt men tænkte jeg kunne sætte mig i venterummet og få en kop kaffe til Lady Cherie var
klar når også lige at få skænket kaffen da døren går op og der er Ladyen. Hun kikker skarpt på mig og siger hvad laver du her nu kender en latterlig slave som dig ikke engang klokken.Jeg falder straks ned på alle fire og bliver beordret ind Ladyen får min kuvert og jeg tar tøjet af Lady Cherie små griner hun hun læser. Hun sender mig i bad og som altid når jeg er færdig skal jeg lægge i slavestilling.PS Der var varmt vand i hanen skønt//
Lady Cherie kommer ind for at hente mig medbringende det brede halsbånd jeg blir trukket med ind i det bløde lokale og
får bundet pik og nosser op og en snor op til halsbåndet ret stramt men dejligt(Tænkte godt nok det tog lidt længere tid at binde end det før har gjort finder ud af hvorfor lidt senere)Jeg blir trukket ind i sm rummet og mine hænder blir bundet stramt bag nakken Igen ned på alle fire og snoren fra mit halsbånd bli bundet fast nederst på træ korset så ligger jeg der med røven lige i været jeg får smagt forskellige piske og ladyen introducerer mig for Hr Dyrup mine slave baller er godt ømme da ladyen går. Ladyen kommer tilbage og begynder at masage mine baller men det er med kamfer og salt så hvis jeg ikke havde det varmt fik jeg det nu.Jeg havde taget mit kamera med så Lady Cherie skulle lige ha nogle billeder af hendes slave. Jeg blev befriet fra korset og fik besked på at kravle rundt og blæse alle lys ud der er langt rundt når man har ømme knæer. Men det sku bli værre for bagefter skulle jeg samle de gamle lys sammen og tænk jer efter det skulle der nye lys i.så skulle jeg kravle ud helt ud i skraldespanden med 2 affaldsposer av av mine knær. Så skulle jeg ha min belønning jeg fik severet en hundeskål med 2 kæmpe hunde kiks men lykkelig vis havde Ladyen fylt skålen med de gyldne dråber.Jeg blev trukket hen til lady igen og skulle slikke hendes støvler rene da jeg havde gjort det tilfredsstillende skulle de af og hun skulle ha fod masage..Jeg blev beordret op på sengen liggende på ryggen med hænderne over hovedet og ladyen begynder at løsne min slave pik nu kommer så hvorfor det tog lidt længere tid at binde dem op.Plusselig hiver hun hårdt i snoren og laver en helikopter på mine nosser jeg springer op som en fjædder ser lige ind i Ladyens smukke øjne hun griner gir mig et ordentlig spytklat og siger læg dig slave. Slapper af så sker det igen hun rykker i snoren igen og jeg springer op som en fjæder Ladyen ler og siger ja ja lille slave du har jo 2.Nu er vi nået til afslutningen og den ved i jo nok alle hvordan gik SUPER LADY CHERIE
Hilsen til alle
Slave Ector :D

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: