cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 8. jun 2026, 12:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Lady Cherie har ALTID kontrollen

Lady Cherie havde flere dage forinden vores forestående seance/trænings time via en mail befalet mig at binde min pik og mine nosser stramt op, spille den af og sperme ned i et glas for dernæst at indtage hver eneste dråbe og Lady Cherie havde oven i købet beordret foto’s tilsendt der beviser/dokumenterer at hendes slave har gjort som der bliver sagt.
Jeg gjorde selvfølgelig som Lady Cherie bad om, da jeg har erkendt at det i sidste ende er det klogeste at gøre.
Lady Cherie’s svar på min tilsendte dokumentation var imidlertidig den at hun kunne se på foto’et, hvor jeg indtager min egen sperm at jeg ikke var nybarberet……dette vil blive straffet…..skrev Lady Cherie.
Hm….tænkte jeg….pokkers også, men sket er sket og jeg måtte pænt gå rundt i tiden op til vores kommende aftalte seance og tænke på hvilken straf mon det så bliver ?
Straffen blev fortalt mig i forbindelse med telefonopkaldsbekræftelsen, som Lady ønsker dagen inden en forestående seance og den var:
Jeg skulle ved fremmødet til den kommende seance møde op med fuldstændig glatbarberede ben fra knæet og nedad, jeg skulle ringe på Lady’s dør med min pik og mine nosser bundet stramt op og ligge med panden imod jorden.
(Tillad mig lige at gøre opmærksom på at det ser ’ret kikset’ ud at have en ikke ubetydelig kropsbehåring og så stille op med fuldstændig glatbarberede ben fra knæet og ned…….oh my God, hvor var det en ydmygelser der ville noget ).

Jeg ringede på og lå som befalet foran Lady’s dør…..og igen synes jeg at der gik ufattelig lang tid inden jeg kunne høre Lady’s skridt på den anden side af døren…..men endelig skete det….der stod hun……smukke og vidunderlige Lady Cherie.
Kom ind slave…..og det skal selvfølgelig foregå kravlende….sagde Lady Cherie så.
Kravl ind i ’det bløde rum’ og vis mig om du har gjort det ved din pik og dine nosser som jeg har befalet dig at gøre slave…..sagde Lady Cherie med et lille spil på læberne (det var tydeligt at se at Lady nød situationen og den magt hun har over sin slave).
Af med tøjet slave og vis mig dine glatbarberede ben…….inden du skal ud i badet.
Åh, hvor var det ydmygende at høre Lady’s latter, da hun så på mine ben.

Efter badet lå jeg på knæ, hvorefter Lady kom ind og gav mig en stram lædermaske på samt en hundesnor, hvorefter vi gik (d.v.s. jeg kravlede på alle fire) ind i ’det hårde rum’.
Liggende på mine knæ blev mine arme bundet stramt fast bag mit hoved, mine ben blev bøjet op imod min røv og bundet helt vildt stramt fast opad imod røven og masser af snor blev viklet rundt om min mave og brystkasse og strammet så meget at jeg nu lå sammenpresset på mine knæ og kunne ikke bevæge mig overhovedet.
Jeg følte mig som en sammensnøret pakke….ja, jeg følte mig som en bayonneskinke i net.
Jeg kunne høre at Lady Cherie dernæst forlod rummet……..åh, hvor gjore det ondt i mine knæ og det eneste jeg tænkte på var hvornår mon Lady kom tilbage og løsnede mig op igen.
Tænk sig, hvor må det være skønt for Lady Cherie at vide hvilken magt hun havde i denne situation.
Jeg var 100% prisgivet…..Lady kunne gøre med hvad hvad hun havde lyst til og jeg kunne INTET gøre ved det.
Endelig kom Lady Cherie tilbage og kunne sikkert høre på al min ’jamren’ at jeg meget gerne ville befries.
Det blev jeg (inkl. masken) for derefter at blive beordret til at lægge mig på rykken.
Lady Cherie tog nu sit tøj af og gik rundt om mig kun iført sine sexy langskaftede og højhælede lakstøvler og fortalte mig at det var vel nok heldigt at hendes eget private og personlige toilet var kommet på besøg nu hvor hun skulle pisse så meget.
Jeg nåede kun lige at tænke……åh nej….inden Lady satte sig på hug ned over mit hoved og sagde:
Åbn din mund slave……og jeg skal love for at Lady skulle tisse…..gang på gang blev min mund fyldt op med Lady’s ’hjemmebryg’, hvorefter Lady sagde: ’SYNK DET’……dette fortsatte i lang tid imens Lady Cherie spille min pik …..og jeg slulle slikke Lady HELT ren også røvhullet, som Lady ønskede rengjort…….Lady sagde at hun ville mærke min tunge helt oppe og rundt i røvhullet.
Hvis man som slave (eller rettere ’toilet’) bliver udsat for dette er det fysísk umuligt at holde udløsningen tilbage, hvilket også resulterede i at jeg sprøjtede så meget at noget af spermen endte nede i Lady’s støvler og en hel del på hendes ene arm…….armen skulle jeg selvfølgelig slikke ren igen.
Spermen i støvlen vil jeg helt sikkert blive straffet for en anden gang, da jeg ved en tidligere seance var kommet til at sperme på Lady’s armbåndsur…..hvilket jeg også blev straffet for.
Måske jeg burde sperme i et kondom, da jeg tilsyneladende ikke har ordentlig styr på min lille slavepik ?

Lady Cherie bød som altid på en tår at drikke samt en hyggelig snak efter ’toilettræningen’ og havde ikke travlt med at få mig ’sparket ud af døre’…….som sædvanlig hos Lady Cherie:
EN OPLEVELSE SOM GØR AT MAN HELT SIKKERT KOMMER PÅ BESØG/TIL TRÆNING IGEN OG IGEN OG IGEN OG IGEN.

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: