cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 8. jun 2026, 10:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Lady Cherie...en Hex! af "Rob" sendt til Vl.23.5.2010
Site Admin
Site Admin

Har længe gået og tænkt på at snuse til noget sm. Og besluttede mig derfor at opsøge Cherie.. det har jeg ikke fortrudt. Da jeg ikke har prøvet det før, har jeg skrevet en seddel med mine ønsker og fantasier. Hun kikker lidt på sedlen og vi går i gang. Jeg bliver sendt i bad og kommer bagefter nøgen ind til hende hvorefter hun fører mig ind i spankingrummet... spejle på vægene, kædet, piske , remme.. der mangler vist ikke noget. Jeg bliver bundet op stående med spredte ben og armene ud til siden. HUn begynder at pirre og lire mig op.. det lykkedes ganske godt. Hun sætter sig på hug foran mig... nøgen, kun iført strømper, strømpeholder og lange læderstøvler WOW... hun snørre min pik og nosser op med snor.. rimeligt stramt ! hun pirrer, klemmer og trækker i mine nosser. Bruger pisken i skridtet på mig.. forfra... bagfra. Borer sine negle i mine brystvorder.. pisker mig på kroppen.. det var jo det jeg kom for mmm.. når hun er færdig med at lege med mig bliver jeg lagt ned på ryggen.. stadig med benene spredt og spændt fast til kæderne. Hun hælder derefter olie ud over mine nosser, pik og anus hvorefter hun masserer mig til den vildeste udløsning man skan forestille sig.... sindsygt lækkert besøg... hun er lækker og meget seriøs... det er kunst.

Sendt til Vl 23.5.2010

Lady Cherie

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: