|
Har i et lang stykke tid fulgt med på Cheries hjemmeside og besluttede at måtte besøge Hexen. Det blev imidlertid til 2 besøg inden at jeg fik taget mig sammen til at skrive en anmeldelse. Oplevelserne er beskrevet i denne anmeldelse.
Første kontakt var en hurtig SMS, der blev til en telefonsamtale som blev til et besøg hos Hexen sammen dag. Hun er dejlig nem og snakke med, hvilket man bliver bekræftet, når man endelig møder hende. Jeg var lidt sent på den og, så mig nødsaget til at ringe og sige: "jeg bliver et par minutter forsinket", hvilket var helt i orden. Når man møde Cherie første gang, bliver man pænt bedt om at stille skoene i entreén, som noget af det første. Rettelse... det første man lægger mærke til er en smuk kvinde der tager imod een....
Hurtigt ude af døren - gjorde at jeg havde glemt play-listen og en lidt pinlig situation blev hurtigt afvæbnet af en professionel Cherie, der med stor empati og humor fik styr på, hvordan sådan een som jeg skulle tages...!
Bad - og efterfølgende indtagelse af slavestilling til inspektion af en Domina, nu klædt i sort skind skind fra top til tå. Selvfølgelig skulle jeg hilse rigtigt på hende, tilbede hendes hænder og slikke hendes "slidte laser" af et par flotte sorte stilet-støvler, der klædte Hexen vanvittigt godt. Hun bad mig hjælpe hende med at tage hendes handsker på, hvilket bare fuldendte billedet. Med hendes lange sorte skind-handsker på var hun nu klar. Jeg husker tydeligt hendes alt for korte elastiksnor, mellem mine nosser og ankler. Med stor latter blev jeg bedt om at prøve at rejse mig op, hvilket føltes som om jeg blev revet midt over. "Kom nu - slave ! Du kan godt...." Hex var tydeligt i godt humør... Senere blev jeg bedt om at stå på alle 4, da Hexen ville "tvangsmalke mig som et får". Min røv blev bearbejdet med olie og dildoer samtidig med at Hexen spillede min pik, hele tiden lige til kanten og drillede mig. Hun blev ved og det hele blev dybere, krafigere og mere intenst. Til sidst måtte jeg give efter og bede Hexen lov til at komme i en kraftig orgasme. Hmm...jo Hexen kan sit kram. Inden bad - dejlig snak, hvor der blev mulighed for at lande.
Anden gang kom jeg desværre også for sent. Det gør jeg aldrig igen. Jeg ved nu at Hexen også er atlet og har en forbavsende god balanceevne. Forseelsen med at komme for sent blev takseret til adskillige slag i min røv af Hexen med hendes slå-remedier. Lad for en god ordens skyld lade være med at antyde, at hun ikke kan slå. Det kan hun - og hårdt. Hun kan faktisk gøre det med humor - "se på et ben, er jeg ikke dygtig". Jow. fik jeg fremstammet, mens jeg forsøgte at holde tårene tilbage.
Lad mig slå fast. Hun kan sit kram og vanvittig sympatisk.
Jeg gik derfra med en varm mås. Kunne tænke på Cherie de næste mange dage, når jeg satte mig i bilen - eller for den sags skyldt satte mig et hvilket som helst sted. Blå - SORT og røde var farverne på de striper, der ikke tillod mig at glemme. Uanset striperne, ville jeg have svært ved at glemme hende. Hun er en dejlig Hex - og jeg er glad for at jeg tog mod til mig og besøgte hende. Det bliver jeg nødt til at gøre snart igen.
Jeg kom kun med striber på strømperne og gik med mange flere...
Mange tanker og knus fra Gareth
|