cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 24. jun 2026, 10:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Cherie... en virkelig gudinde VL. 29.04.2002 af Silverdragon
Site Admin
Site Admin

Forfatter Indlæg: "Cherie... en virkelig gudinde" Sendt til VL. 29.04.2002 af "Silverdragon".
smlogen.dk >> Anmeldelser af Dominaer

Silverdragon

Cherie...en virkelig gudinde
29/04/2003 21:18

Ja, så har jeg prøvet Cherie for første gang og kors hvor var det skønt...hende besøger jeg gerne igen og igen :-)

Jeg må indrømme at jeg er meget øm i min krop efter mødet med Cherie men det er vel det man forventer når man beder hende om ikke at vise nåde og bare slå til...for slå til det kan hun. Jeg har de smukkeste mærker på min krop som i mange dage vil minde mig om den bedste tid jeg har haft i mit liv...og ja, det gør stadig en smule ondt at sidde ned :-)

Hvem ved...næste gang beder jeg hende måske om at slå hårdere.

Jeg fortalte hende også at jeg nyder at få klemmer på brystvorterne. Straks kom der et af hendes varme og dejlige smil og før jeg vidste af det havde hun fat i mine brystvorter og borede neglene så solidt ind i dem at jeg kunne have skreget højt hvis ikke min stædighed forbød mig det *smiler* Øj, det var skønt.

Jeg prøvede mange spændende ting men face sitting blev jeg helt vild med. Her var der ingen nåde. Før jeg vidste af det nærmest kastede (sådan følte jeg det) hun sig ned over mit ansigt, låste sine pragtfulde ben solidt om mit hovede så jeg næsten ikke kunne høre noget. Tro mig, Cherie forstår virkelig facesitting. Hun sad ikke løst og usikker, næ, her blev der virkelig presset til så man hørte englene synge...for min skyld måtte hun gerne sidde der endnu :-)

Alt i alt har jeg fået en oplevelse bedre end jeg havde drømt om. Cherie er virkelig en gudinde men godt nok også en "heartless bitch" Jeg kan ikke vente til næste gang jeg møder hende og når det sker, ja, så beder jeg hende om at slå en smule hårdere end i går...kan jeg ikke klare det er jeg et pjok og ikke værdig til Cherie :-)

Til sidst vil jeg lige tilføje noget skægt. Under "legen" var jeg helt tændt og oppe og køre men da jeg havde forladt hende og sad i bilen klaskede jeg helt sammen af udmattelse. hvordan jeg kom hjem ved jeg ikke. Der kan skamt være langt fra Århus til Randers *griner* Vel hjemme gik jeg direkte i seng og sov flere timer...jeg var simpelthen udkørt...hvordan mon en hel dag sammen med hende kunne være :-)

Jeg møder bestemt op hos Cherie igen og bedre gudinde findes ikke...det har i mit ord for
--------------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens S/M-board under anmeldelser!

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: