cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 1. sep 2026, 02:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Hvem Ka ? - Cherie Ka ! Sendt til Vl.02.02.08 af Face it
Site Admin
Site Admin

face it
Medlem

Hvem Ka ? - Cherie Ka !

Jeg har gennem årene besøgt www.cherie.dk utallige gange. Altid været tilfreds med den oplevelse jeg har fået hos hende. Der er nu gået mere end to år siden jeg sidst har været der.
Jeg har besøgt hendes hjemmeside mange gange, fulgt med i alle de billeder hun har lavet.
Og mange af dem er guf for en fetich elsker som mig. Men også set hvordan hun laver siden – ja hun laver den sgu selv, så det er ikke lige der man skal komme med nogen blondine vitser.

Jeg skrev også en anmeldelse af hende lige da hun var startet som domina for alvor. Den sad jeg så og læste for et par uger siden, for derefter igen at kigge på de mange fotos af hende i alle mulige lækre outfits. Og til sidst måtte jeg bare derind – til hende , til Cherie – for at igen at få en go oplevelse med en ”gammel” kærlighed.
Jeg bestilte så en tid og fik en laaaaaaang snak med gudinden fra mine drømme. Udover alt det lækre , det frække, det sanselige så er det virkelig en kvinde der ikke giver sit stemmebånd mange pauser !!

Dagen kom som jeg havde set frem til, Hexen stod og ventede på mig i døren, af mæ skoene – et gammelt ritual og så lidt snak om alt imellem himmel og jord. Derefter tog jeg en skyller, mens Hexen skiftede tøj. Hun var nu iført det lækreste skind korset jeg længe har set, dertil støvler og såen. Uhh hun så rigtig godt ud, mens hun stod der og bandt mig fast til et leje. Hun har altid været kanon til at binde, og mens hun fastgjorde mig fortalte hun hvor meget hun holdt af dette med bondage, at hun lige havde lært nogen nye tricks . Fedt at mærke at hun holder af det hun laver, at hun lærer nyt, og ikke bare ”synger med på omkvædet” efter så mange år i dette fag !

Legen tog nu sin start for alvor, jeg finder det lidt for privat at fortælle i detaljer lige præcis hva der skete i en kronologisk orden. Men jeg følte at alle de ting jeg holder af var med i legen at hun gik til grænsen, og så alligevel lige lidt over grænsen. Uhhh det var sgu fedt ! afslutningen hvor hun sidder på mit hoved og skiftevis kæler og piner mig næsten til grænsen – for så at holde en lille pause. For så til sidst at lade mig komme i en kaskade af en udløsning.
Se nu er har overskriften jo klare aner til et discount varehus, men der er absolut intet discount i den oplevelse jeg fik hos Hexen ! jeg finder at jeg fik mere end fuld valuta for pengene. Men hun ka sgu , den dejlige Hex.

Derefter fik jeg så igen et bad, og vi sad og sludrede længe om legen vi lige havde leget, om alle de S/M og fetich sider på nettet som man kan lære noget nyt af , og såen. Igen et tegn på at hun virkelig holder af denne sm leg og virkelig ønsker at holde sig ajour med alt det nye !

Face.

----Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens S/M-board under anmeldelser! -----------------------------------------------

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: