|
Slaveliv
Bruger
Reged: 22/05/2008
Slaveliv ind imellem.
Jeg har besøgt Lady Cherie i rigtig lang tid. Lang tid er fra før der var lavet et rum/værelse der fremstår som en slags pandoras æske. Der er tale om et rum, der har en rigelig størrelse men rummer en intimitet som betyder noget for mig, jeg kan på splidtsekunder komme i en situation efter min dominas ønske, som jeg ikke har forudset, men i en omgivelse jeg kender.
Det lyder kryptisk, men se engang på din egen stue udefra og se hvor mange muligheder du har for at anbringe dig.
Jeg kender Lady Cheries rum/dundieon både udefra og omvendt, ja jeg har pudset vinduer udefra i det meget sene efterår, skidekolt, formålet er ligegyldigt for dig, men vigtigt for mig.
Jeg søger det ukendte, jeg kender det meste af min dag fra det øjeblik jeg står op, og sådan har vi det vel for det meste. Mine månedsbesøg hos Lady Cherie er planlagt, af mig, til mindste detalje.
Jeg er nok ikke slave af natur, jeg er helt almindelig også seksuelt med hende derhjemme, men fra tid til anden har jeg lyst til noget helt andet som jeg ikke vil involvere mine omgielser i, det kommer ikke nogen jeg kender ved, men så skal man have en companion, og her fandt jeg ved et tilfælde, for sådan så der ikke ud i hvidovre før, Lady Cherie.
Ja jeg har en derhjemme, det har mange af os vel, men det her har ikke noget med utroskab at gøre, det er mig. Jeg vil gerne have slag, jeg vil gerne søge det jeg ikke kan få, jeg vil gå langt for at få det jeg søger, derfor er tillid til Dominaen godt.
Jeg kan ikke huske min Dominas navn, derfor skal jeg straffes, jeg tror jeg kan tale uden at blive spurgt, derfor skal jeg straffes, jeg tror at fordi vi har mødtes mere end tyve gange at vi kender hinannen og er venner, derfor skal jeg straffes, jeg tror at min domina er interesseret i mit privatliv og min daglidag derfor skal jeg straffes.Lady Cherie har tidligere lært mig min plads ved at anvende "Black Lady" i samråd om hvor lang tid der gik, før mine neonrøde baller skulle fremvises, derhjemme.
Hvis jeg kan nå alle mine mål i mit liv, så kan Lady Cherie ikke længere være min domina, men efter mere end 20 møder forstår jeg stadigvæk ikke at der findes så mange skønne ondskabsfulde uretfærdigheder.At være bundet til bukken og modtage spanking, samtidig at min pik er spændt fast til det nedereste i bukkens ring, er skønt for at erkende hvem der har magten.At jeg samtidig bliver voldtaget af af min dominas påspændingsdildo er et andet krydderi.
Total nydelse, der enter med at slaven skulle spille sin pik af udover Lady Cheries støvler, som derefter skulle gøres rene, Helt rene!
Det bedste af det hele er, at jeg kan komme hjem i min virklighed, og være den jeg er som jeg hele tiden har været. så har jeg min drøm med mig, min oplevelse, som jeg herinde vil skrive og igen ogen leve længe på indtil det bliver tid til at se Min domina igen. Næste gang kan jeg nok heller ikke huske hvad det nu er hun hedder., men det ved jeg at jeg får lært*G*
Ja du sagde, så skriv det dog for helved hvis det er sådan du tænker, det er så gjort.
Slaveliv
----Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens S/M-board under anmeldelser! -----------------------------------------------
|