cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 13. jan 2026, 14:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: En dejlig dag hos Lady Cherie.
Tak for en dejlig stund i eftermiddags,
Jeg fik prøvet pisk fra den helt blide ene til den hårde, imens Ladyens grønne øjne lyste. Hendes blik, fik mit slavesind til at gå i knæ, andet kunne jeg ikke. Jeg har fået spanking andre steder men ikke som her, her ramte pisken præcis hvergang, ikke for højt, ikke for lavt og ikke for langt ude, på hoften som jeg har oplevet andre steder. perfekt slag hvergang! Lady forstod præcis hvornår det gjorde ondt og dejligt, skiftet mellem smerte og lyst var vidunderligt.
Spankingen skulle slutte med fistfucking, som jeg nød til fulde, og måtte ende med en af de voldsomste orgasmer, jeg har prøvet til dato.
Min fulde anbefaling, dog kunne jeg havde ønsket at jeg havde købt noget længere tid, men der blev ikke kikket på uret, en ting jeg skamfuld måtte konstatere, da jeg gik ud af døren, at jeg forlængst havde brugt hvad der tilkom mig og meget mere!
Undskyld lady Cherie
De er fantastik, vi ses helt sikkert igen.
Slaven
Sti

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: