Hej Speglpussenusser (er det ikke ved at være tid igen snart) *GGG*
Forum og forum....det er nu mest sat op for gæstebogen og til mine anmeldelser, da....det gamle var blevet "væk".
Nu har jeg ikke eller skal vi sige, slet ikke tjek på alle de funktioner der er i det her forum....men jeg vil gøre hvad jeg kan for at det fungere...ellers er vi tilbage til basis....at det fungere som gæstebog og til mine anmeldelser.
Men kære Speglnusser, jeg vil være rigtig glad for ros og kritik herinde, for at gøre det bedre.
Der er funktioner på det her forum som jeg ærligt ikke ved hvordan jeg "tænder" eller "slukker" for....så der er sikkert ting som ikke virker optimalt. Men når jeg har læst den store it-bog for hypernørder....så skal jeg gøre hvad jeg kan for rette det. (det er den bog jeg aldrig fik læst)
Lady Cherie