cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 24. jun 2026, 11:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Ydmygelse og lydighed
Guddommelige Lady Cherie!

Slaven john doe, som kender Lady Cheries evne til at få en mand til at føle sig som det, han er skabt til - en smuk og psykisk stærk Kvindes ejendom - har hidtil kun været udsat for ydmygelse og opdragelse i heterosexuel sammenhæng.

Flere og flere impulser peger imidlertid på, at en stærk Domina med flere slaver ofte har lyst til at bruge to eller flere mænd på samme tid. Da jeg selv er slave, føler jeg frustration og fascination ved at blive belært om en Kvindes ret til at beordre én slave til at tage en anden - mens begge måske mærker pisken.

jeg er ikke til mænd, men kan høre min Herskerinde sige, at intet er hende mere ligegyldigt, for en slave adlyder - og fornøjer det slaveejeren at lænke ham og lade andre, også andre mænd, bruge ham, så bliver det sådan. "Kan du klare min strap-on, kan du også klare en rigtig pik. Og når du er blindfoldet, véd du jo alligevel ikke, hvem der knepper dig", får jeg at vide.

Enten adlyder jeg, eller også må jeg gå.

Og nu mit spørgsmål: Er det hos Lady Cherie muligt at komme til at opleve det, som jeg stilles krav om - inden jeg skal beslutte mig?

john doe

Titel:
Site Admin
Site Admin

Hej john doe,

Som du har erfaret, kan rigtig mange fantasier lade sig gøre men,

Som jeg har skrevet til dig i min tidligere gæstebog (som desværre er gået tabt)

Skriv mig en mail på posttilladycherie@hotmail.com

Julehilsen

Cherie

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter: