cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 24. jun 2026, 12:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Tager de
Indlæg: 15. jan 2008, 00:04 
Kære fru

Jeg kan læse at De kommer til Herning d. 31 januar.
Tager fruen imod tidsbestillinger allerede nu?

Bukker for fruen

YYY


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 15. jan 2008, 23:01 
Site Admin
Site Admin

Tilmeldt: 13. dec 2007, 22:35
Indlæg: 116
Hej YYY

Ja det gør jeg.

Du kan evt skrive mig en e-mail på posttilladycherie@hotmail.com

eller ringe på min "tidsbestillingsfon" 22 96 10 04

Hilsen

Cherie


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007, 2008 Olympus DK Team