cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 24. jun 2026, 11:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: ...helt overset at der var et forum..
Indlæg: 3. maj 2008, 17:15 

Tilmeldt: 3. maj 2008, 17:10
Indlæg: 2
Geografisk sted: mest jylland
Hey All og you... er der andre herinde der lige som jeg helt har overset at Lady C..har skænket os muligheden for at blive medlem af hendes ekslusive univers ??? nu er jeg medlem (selvom Lady sidst forsøgte at kasterere mig med en halv km plaster ...)

Tak for muligheden og et ret flot forum du har fået banket OP :-)

dbh

_________________
do your best IS not enough ;-)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 5. maj 2008, 23:11 
Site Admin
Site Admin

Tilmeldt: 13. dec 2007, 22:35
Indlæg: 116
Hej Speglpussenusser (er det ikke ved at være tid igen snart) *GGG*

Forum og forum....det er nu mest sat op for gæstebogen og til mine anmeldelser, da....det gamle var blevet "væk".

Nu har jeg ikke eller skal vi sige, slet ikke tjek på alle de funktioner der er i det her forum....men jeg vil gøre hvad jeg kan for at det fungere...ellers er vi tilbage til basis....at det fungere som gæstebog og til mine anmeldelser.

Men kære Speglnusser, jeg vil være rigtig glad for ros og kritik herinde, for at gøre det bedre.

Der er funktioner på det her forum som jeg ærligt ikke ved hvordan jeg "tænder" eller "slukker" for....så der er sikkert ting som ikke virker optimalt. Men når jeg har læst den store it-bog for hypernørder....så skal jeg gøre hvad jeg kan for rette det. (det er den bog jeg aldrig fik læst) :lol:

Lady Cherie


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007, 2008 Olympus DK Team