cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 24. jun 2026, 07:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Smukke Cherie
Indlæg: 6. jan 2010, 01:30 

Tilmeldt: 6. jan 2010, 01:25
Indlæg: 1
Hej smukke cherie, jeg glæder mig til du iogen er heroiver i Jyllan, regner med at få besøgt dig heer på tosdag i Kolding, jeg ringer lige først, det er mig, med Læderspændetrøjen, som jeg håber du vil medbringe herover.

Jeg ringer og bestiller tid.

MVH BoBo


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 6. jan 2010, 14:10 
Site Admin
Site Admin

Tilmeldt: 13. dec 2007, 22:35
Indlæg: 116
Hej Bobo

Spændetrøjen er lagt i kufferten, så du ringer bare!

Hilsen

Lady Cherie

_________________
~~A woman never takes advantage-she takes control ~~

Lady Cherie


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007, 2008 Olympus DK Team