cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 26. aug 2026, 07:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Kan et besøg hos Cherie varer 14 dage.

Ja, Ja, Ja og Ja og måske længere.

Jeg har besøgt Cherie, nogle gange og hver gang, har Cherie, overrasket mig, og for hvert besøg, er oplevelsen bare blevet, bedre og bedre.

Jeg kan se, at jeg har mulighed for at besøge Cherie XXX, og sender lige en mail til Cherie, kommer XXX. Det var en onsdag, jeg sendte mailen, om at jeg kommer
XXX i næste uge.

Da Cherie kender mig, sender hun lige et svar, hvor hun antyder, at der måske sker overraskelser, ved næste besøg.

Tror i lige det får fordrejet min hjerne, så alt kun drejer sig om Cherie.
Og der er en hel uge til, at jeg, kan besøge hende.
Og nu har hun mig, lige der hvor hun ønsker, hvor jeg cheker mail i tide og utide, velvidende, at der kommer ikke nogen.
Tænker kun på, hvad har hun nu, fundet på.
Kan ikke vente, men bliver nød til det, og nyder, som hun kører rundt med mig.
Tænk dig, at skulle gå rundt med forventninger, og tanker om Cherie, en hel uge, før det kan lade sig gøre.( En vis lemesdel, får vokseværk, i en hel uge.)

Og efter besøget, kan man jo så, llige skrive et par ord, om hvad, man har oplevet, og derved forlænge, nydelsen af besøget.

Jo mere, man gør ud af det, jo længere, mindes man besøget.

Nej, jeg glemte, ikke at skrive om besøget, jeg skal bare lige mindes, alle detaljerne lidt mere, før jeg, indviger Jer I, hvilken fantastisk oplevelse,jeg havde.

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: