cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 8. jun 2026, 10:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Besøg hos Cherie af "Funkey"
Site Admin
Site Admin

Forfatter Indlæg: Besøg hos Cherie
<Funkey>
Ikke medlem

Sendt 14 Februar 2005 03:14
--------------------------------------------------------------------------------
Det er første gang jeg forsøger mig med en anmeldelse. Jeg har været hos Cherie flere gange og jeg må sige jeg er aldrig blevet skuffet.
Efter mere end et års pause kunne jeg ikke længere holde mig væk. Jeg har længe ønsket at se hendes nye "sorte" rum, hvor hun ifølge hendes hjemmeside med mellemrum afholder sex partys. Jeg er ikke desværre ikke selv modig nok til at deltage i et sådan partys, selv om jeg ofte forstiller mig hvordan det må være at deltage.
Tanken om at deltage tænder mig, at kunne deltage som tilskuer. Jeg kunne godt tænke mig at deltage, at være stillet op med spredte arme og ben, uden at være i stand til at bevæge mig, med en hovedmaske på, så jeg er helt anonym, med en dildo anbragt i min røv og med min pik og nosser bundet op, så alle der deltager kan se mig uden at vide hvem jeg er. Efter at have nydt forestillingen at blive taget under behandling af Cherie, stadigvæk spændt op uden af stand til at bevæge mig, jeg forestiller at få deep fransk samtidig med at hun langsomme bevægelser boller mig med dildoen, indtil jeg næsten kommer, så pause, fransk, pause, fransk til hun til sidst nådigt spiller min pik af, så jeg kommer i en stor eksplosion, en øvelse hun er ekspert i, tro mig, det har jeg prøvet flere gange før. Nok om det.
Som altid er der optaget ved min ankomst (hvorfor bestiller jeg aldrig tid?). Efter 20 minutters venten i min bil ser jeg en tilfreds fyr forlade stedet. Jeg skynder mig om til bagdøren og ringer på.
Af med skoene. Efter den obligatoriske hyggesnak om mine ønsker, og en tur i hendes indbydende og altid pinligt rene badeværelse (her kunne mange klinikker lære noget) blev jeg vist i de nye lokaler, der naturligvis som forventet er flot indrettet med alt tænkeligt udstyr. Jeg er ikke til rigtig hård behandling, ingen mærker, man skal jo hjem, men det må gerne foregå fast og bestemt. Nu tog Cherie over. Jeg blev bedt om at stille mig op foran et stort spejl, mellem to kæder spænd ud mellem gulv og loft, først fik mine arme store bløde læder manchetter på, så på med vanten! Det har jeg aldrig prøvet før, store læderluffer til mine hænder. Nix pille det er helt umuligt. Først den ene arm, så den anden arm blev fæstnet til kæderne, så nu var jeg hjælpeløs. Herefter manchetter på begge ankler, spred benene blev beordret. For enden af en efter min mening al for stang blev hvert ben så fæstnet, ligesom de blev fæstnet til kæderne. Her stod jeg så til skue foran spejlet med en stiv pik. Fruen begyndte så at tirre lidt, massere min pik og bagdel, men alt for kort tid.
Frem kom et tyndt tov som hun med stor erfaring brugte til at binde min pik og nosser op med, men som noget ny jeg aldrig har prøvet før, førte hun torvet ned under staven mellem mit ben og trak til. Tak skæbne, ned i knæ, der var ikke andet at gøre. Her stod jeg så ude af stand til at røre mig, ganske pirrende sådan foran spejlet, ingen mulighed for den mindste bevægelse uden at trækket i min pik og nosser blev for meget. Fruen forlod mig for at hente lidt udstyr. Udstyret bestod af, en lang tynd stål dildo. Efter at have smurt min røv blev dildoen behændigt anbragt der, helt i bund, ud og ind. Efter nogen rumsteren i det bagerste fæstnede fruen dildoen til det tov hvortil min pik og nosser var anbragt, så den blev der, hvor den var sat, hvorefter fruen behændigt begyndte at bearbejde min pik og nosser. Nu mere ivrig jeg blev, nu større træk i min pik og nosser, fra torvet der var fæstnet til stangen mellem mine ben, fruen kørte mig helt til kanten flere gang, med små pauser ind imellem. Alt ting har sin ende, tiden var desværre udløbet, så fruen fuldførte til sidst jobbet. Jeg kom i en kraftig eksplosion, i kraftige ryk og de skulle jeg aldrig have gjort, forestil dig trækket i mine ædlere dele. Næste gang skal det tov altså være lidt længere ellers en fed oplevelse. Seancen sluttede med en hyggesnak og et hurtigt bad. Cherie kan anbefales.

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: