cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 1. sep 2026, 03:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: S/M Første gang - Cherie Vl. 15.08.2007 af TheGhost
Site Admin
Site Admin

S/M Første gang - Cherie Sendt til Vl. 15.08.2007 af TheGhost
TheGhost
Medlem
S/M Første gang - Cherie
Cherie – så forstår jeg bedre….Efter lang tids overvejelser, og muligheden for at afsætte tiden blev det endelig min tur til at opleve hvad det er Cherie kan, og hvorfor så mange har rost hende. lang tid har jeg tænkt, og bevæget mig over mod den lidt mere smertefulde del af den seksuelle verden. Mine fantasier havde gået og bygget sig op, uden jeg dog klart kunne definere, hvad det var jeg helt præcist havde lyst til at prøve. Derfor var beslutningen klar – jeg måtte til Cherie og få professionel hjælp. Ringede og bestilte tid – det viste sig at være en god ide for netop ankommet i regnen ankom endnu en bil, men heldigvis var tiden bestilt (undskyld kære broder i Skoda’en ) og jeg kom til med det samme.
Renlighed, venlighed, lytten, forståelse og professionel opførsel det er hvad jeg må sige om de første 10 min. Dejlig velkomst, tid til at lytte og spørge ind til ens ønsker, og det var fandme svært når man nu ikke var helt sikker på hvad man ville have. Et lækkert bad og så var vi klar.
Jeg må indrømme jeg ikke helt ved hvad der skete selvom Cherie pænt gennemgik hele seancen med mig efter. Startede med jeg blev spændt op i kæderne som går fra loft til gulv, allerede her var spøgelset ude og overskride grænser, men heksen håndterede det på en streng måde således at jeg godt var klar over hvem der bestemte – bind for øjnene,- og så er det her jeg mister den visuelle del af oplevelse, men bliver overladt totalt til mine andre sanser, og det ved den kære heks sgu hvordan hun skal finde. Jeg vil sige at jeg håber mine brystvorter er lidt mindre ømme – ellers er det på kontoret i bar overkrop. Jeg blev bundet op både i pik og nosser og ved nu hvad en skorsensfejer kugle vejer specielt når den svinger. Hele tiden viste Cherie mig at hun havde kontrol over det, og der blev virkelig brudt grænser (tak for det). Pisken kom også i brug og det virkede som et brudebad af sanseoplevelser jeg ikke helt forstår endnu.
Efter et stykke tid, og jeg havde fuldstændig mistet tidsfornemmelsen så var det ned på ryggen for at blive spændt fast til gulvet, og igen med en heks som tydeligvis har prøvet det en enkelt gang eller to før.
Der blev brugt anal stimulans, isterninger og godt med olie, og her bøjer jeg mig i støvet for på et tidspunkt gav min bedste ven op – men det gjorde Cherie ikke og jeg fik udover et par orgasmer undervejs den totale udløsning jeg aldrig har prøvet før og her må du undskylde Cherie men jeg var jo ”blind folded” og skød på må og få. ( Jeg skylder vist ved kasse 1).En fantastik oplevelse og en fantastisk debut på dette område – det er ikke sidste gang. Den kvinde SKAL opleves – jeg ved godt jeg er sent i rækken med anmeldelser, men dette er også noget specielt – lidt som god BMW – stadigvæk en nydelse at bruge selvom den har nogen år på bagen.
The ghost -----------------------------------------------Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens S/M-board under anmeldelser! -----------------------------------------------

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: