cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 1. sep 2026, 03:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Slave af Cheries nåde V.L. 04.10.2007 af Læderslaven
Site Admin
Site Admin

Slave af Cheries nåde V.L. 04.10.2007 af Læderslaven|
Læderslaven
Gratis Medlem
Slave af Cheries nåde!!!!
Hvorfor en anmeldelse nu efter mere end to år? Spørgsmålet ligger lige for, og egentlig var det ikke fordi det ikke var oplevelsen værd – tværtimod, men mere fordi det er været svært for mig efterfølgende at sætte ord på en så dejlig, men også grænseoverskridende oplevelse. Og dele den med andre! Grænseoverskridende var det for mig at opsøge en domina, hvilket bestemt ikke er hverdagskost, selvom fantasierne har kredset om det i mange år, så skulle der alligevel noget med til at konfrontere en så smuk Gudinde, som man efterhånden har kunnet læse om mange steder på nettet. Men da oplevelsen med årende har sat sig fast og da jeg siden har prøvet en række andre kvinder, så har jeg kunnet konstatere at selvom de skam også har været dygtige, så er Cherie i en klasse for sig. Dette siger jeg ikke af frygt for hvad der ellers vil overgå mig, hvis jeg igen tager mig sammen og booker tid for en aftale, men simpelthen fordi hun er noget ganske særligt. Ikke alene har hun så absolut de ydre fortrin med sig, da hun har en meget smuk og yderst veltrænet slank og solbrun krop, men også fordi hun i samme grad har et smukt indre, hvilket i sær giver sig udslag i hendes evne til at sætte kunden i centrum fra det øjeblik man træder ind af døren, til man atter forlader det. Den udløsning der blev mig til del denne eftermiddag var så speciel, så jeg ikke har oplevet lignende stærke sager siden og det er måske den eneste fare, der er ved denne kvinde: nemlig at man risikerer at blive stærkt afhængig af hende, hvis det altså ikke lige var fordi pengepungen sagde noget andet. Nå, men tilbage til denne eftermiddag i Vejle, hvor lokalerne i Quality Girls bestemt ikke levede op til forventningerne med sin sparsomme indretning til SM lege. Hvis ikke Lady Cherie havde medbragt noget af sit eget legetøj, så havde det nok ikke kunnet lade sig gøre at lave de store og anderledes sexlege her. Telefonpigen der tog i mod var dog så sød og smilende, at jeg straks følte jeg mig velkommen og efter et bad blev jeg inviteret op ovenpå, hvor Gudinden tog i mod i klædt sort velsiddende laktøj og ditto lårlange lakstøvler. Forinden havde jeg imidlertid sendt Cherie en mail med en udførlig beskrivelse af ’tænder/tænder ikke’ og da Cherie genopfriskede sin hukommelse, gik det op for hende at jeg jo var mest til læder. Så da pengene havde skiftet ejermand med mig liggende på alle fire foran Cherie, der havde slængt sine lange støvleklædte ben op på min bare ryg, bandt hun mig fast på det sorte trækors og forsvandt for at klæde sig om. Tankerne var mange, mens jeg stod der udspændt på korset og tankerne kredsede hele tiden om i hvilket outfit Cherie kom tilbage.Da hun endelig kom tilbage - det føltes som en evighed – var øjnene ved at trille ud af hovedet på mig. For at glæde mig havde hun nemlig fundet en lædercatsuit frem fra gemmerne og taget den med til Vejle. Det var ikke bare sødt, men fortalte mig også meget om Cherie som person. Med de lårlange læderstøvler og den sorte lædercatsuit var hun en fantastisk Gudinde. Hun var der for at glæde mig og ville gøre alt for at gøre dette til en uforglemmelig oplevelse. Og det blev det! Mens hun muntrede sig med at klemme mine nosser og nive i mine brystvorter med hendes lange hænder i klædt et par sorte lange læderhandsker, ydmygede Cherie mig verbalt og lod mig vide, hvor ynkelig jeg så ud i min opbundne stilling. Jeg blev kort efter løst op for straks at blive kommanderet ned på gulvet, hvor Cherie viste hvilke færdigheder hun besidder udi rebkunstens mangfoldigheder og hun bandt de mest utrolige knob, der ville få enhver delingsfører i FDF til at blegne. Kort efter var jeg bundet i en stram form for hogtie, hvor jeg på ryggen havde fået mine ben spændt godt op og ud til siderne mens mine hænder var stramt bundet fast bag nakken. Hun fandt en stor ball gag frem, som hun resolut pressede ind i min mund, hvorefter den blev bundet fast. Sådan foretrækker jeg mine slaver – åbne og lettilgængelige’, grinede Cherie. Hun sagde sig derefter ned på mit ansigt og kørte hendes dejligt faste bagdel i læderdragten frem og tilbage henover mit ansigt. Pludselig stoppede hun, satte sig tungt ned på min mund og næse og lukkede af for min vejrtrækning. Dog ikke længere tid ad gangen end jeg kunne nå at snappe efter vejret. Dette gentog sig nogle gange, hvorefter Cherie fjernede gaggen og trak læderdragten og de tilhørende støvler af. En diminutiv g-streng kom til syne og duften af læderet hang ved, så den lidt tunge duft af læderet og safterne fra Cheries glatbarberede mis plantede sig i mine næsebor, mens hun gav mig en skøn omgang facesitting. I bar ophidselse fik jeg sagt ’nej, ikke røven’, hvilket desværre fik Cherie til at flytte den kuglerunde numse væk fra mit ansigt. Og selvom jeg havde sagt hun skulle flytte den, så var det jo ikke det jeg mente, tværtimod. Men sådan lærer man jo af sine fejl.
Til gengæld fik jeg lov at smage hendes dejlige mis, mens hun gav sig til at lege med mit bagerste hul og min stangstive pik, der fik en ordentlig omgang med oliekanden. Cherie forsøgte at presse en ny indkøbt oppustelig buttplug op i mit hul, men kunne desværre ikke få den op. I stedet lod hun den ligge ved indgangen til hullet og tændte for vibratoren. Svingningerne derfra og Cheries faste tag på min pik og nosser fik mig til at ryste som et espeløv og der gik da heller ikke lang tid, førend min orgasme nærmede sig.
Jeg spurgte som den lydige slave jeg jo er om lov til at komme og knap havde Cherie givet tilladelsen, førend jeg sprøjtede de indestængte safter ud på min mave. Stadig bundet tørrede Cherie spermen op med fingrene og lod mig slikke hendes fingre rene. Sikke en gestus det var at få lov til at slikke mine egne safter i mig. Jeg var simpelthen færdig som efter en kæmpemæssig sportspræstation og ude af stand til at rejse mig op efter denne oplevelse. Jeg var svimmel og omtåget, lettet og afslappet og husker hvordan Cherie bemærkelsesværdigt roligt tog sig tid til at snakke med mig og gav mig tid til at komme til hægterne ovenpå denne skønne oplevelse. Først på vej ned ad trappen fandt jeg ud af at jeg faktisk havde været i audiens hos Lady Cherie i 1½ time. På en eller anden måde havde tiden bare stået stille og jeg følte mig fuldstændig ovenpå. Cherie er noget helt særligt. Hun er topprofessionel og får med sit nærvær ’sit offer’ til at føle sig vedkommende og vidunderligt tilpas. Det eneste lille minus, jeg kan komme på er at hun nok skulle have haft lukket kæften på mig langt tidligere, da jeg ikke kunne lade være med at tigge og bede om nåde. Og så skulle hun måske tale lidt mindre og bare være mere hård, men det er jo en temperamentssag. Nu får jeg til gengæld jo nok kærligheden at føle til næste møde med Gudinden fra Hvidovre, men det er jeg vel selv uden om?!
Læderslaven Henrik – slave af Cheries nåde!
-----------------------------------------------Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens S/M-board under anmeldelser! -----------------------------------------------

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: