cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 24. jun 2026, 13:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Snurre får sin sag for.... VL. d. 24.01.03 af Snurre Snup
Site Admin
Site Admin

Forfatter Indlæg: "Snurre får sin sag for...." Sendt til VL. d. 24.01.03 af "Snurre"
Snurre Snup
ikke medlem

Snurre får sin sag for...!
2003/01/24 02:33

Mens sneen lå og fyldte op i landskabet, for et par uger siden, havde en af mine mere krævende Københavnske kunder insisteret på, at jeg absolut skulle komme over og tale med ham, selvom vejene faktisk var fuldstændig uegnede til at køre på. Midt i 10 graders frost satte Snurre sig således bag rattet i sit automobil, og nåede frem til hovedstaden sent på eftermiddagen, Her klarede han mødet på under en time, og fik samtidig bekræftet sine værste anelser om, at kunden udover, at være krævende, simpelthen var direkte dum. Mødet var total spil af tid, og tingene kunne i stedet let have været ordnet på telefonen, ææv.

Snurres eneste trøst under hele det ligegyldige mødet var, at han under den langsommelige kørsel hele vejen over til djævleøen, var kommet til at tænke på sin gamle veninde og hex, Cherie, og havde derfor ringet hende op, for at høre, om der mon ikke kunne blive tid til et lille rendez vous hos den travle dame, ud på de sene eftermiddagstimer. Det var lykkedes ham, at blive klemt ind, så af den grund, var han faktisk i højt humør under hele mødets, selvom Snurre egentlig burde være gået sin vej efter fem minutter. Da han var færdig, kunne Snurres kunde, da også dårligt se hækken på på Snurres folkevogn, for bar sne og slud!

Ti minutter senere stod han ude på adressen i Hvidovre. Fru Hex har foruden skønhed, åbenbart også en fremragende hukommelse. Hun kunne nemlig huske fra deres forudgående ensembler, at Snurre ææælsker stramme kjoler og frække højhælede damesko. Cherie havde således helt uopfordret iklædt sig en kort superfræk, helt tætsiddende sort kjole, med den mest udfordrende nedringning, man kunne forestille sig. Hele det skønne legeme blev simpelthen præsenteret på den mest frække og pirrende facon, man kunne tænke sig. Samtidig havde hendes død frække sorte sandaler allerede fået Snurres gullegok op at stå, længe inden han var kommet ind igennem døråbningen.

Med et fast greb i Snurres arm, blev han bestemt ført igennem gangen og ind i sexhulen(oj, hvor hun dog kan vugge med de hofter). Med en mine, der var en blanding af fræk liderlighed og sødme på en og samme tid, afklædte hexen meget hurtigt Snurre, så det eneste han havde på, var resterne af den Armani eau de toilette, han havde taget på tidligt om morgenen. Mens han stod der, lidt forbløffet over hexens initiativ, fastgjorde hun lynhurtigt, med et par bestemte hænder, Snurres arme til et par reb, som allerede havde været på deres plads ved sengen, inden Snurre var trådt ind ad døren.

Med et par hurtigt ryk i rebene, endte jeg lynhurtigt på ryggen i hexens seng, hvor hun i løbet af nogle få sekunder også havde fået fikseret mine ben. Jeg var nu, få minutter, efter, at have trådt over Cheries dørtrin, helt i denne Hex’ vold. Hun havde ikke engang fået taget kjolen af, men satte sig nu overskrævs over mit hoved, så jeg pludselig havde den smukkeste udsigt til hendes små frække lyserøde skamlæber. Hexen pressede sin kusse ned over min mund, og befalede mig, at slikke hende. Jeg begyndte, at slikke det bedste jeg har lært, og jeg kunne mærke, hvordan hendes klitoris blev hårdere og hårdere, mens hun langsomt lod sit underliv vugge i takt med min tunge. Jeg kunne langsomt mærke, hvordan der blev mere og mere fugtigt omkring den lille blomst, og jeg var til sidst næsten lige ved, at kvæles i hendes safter, uden, at jeg kunne røre, hverken arme elle ben ud af stedet.

Lige pludselig kunne jeg mærke en stadig mere intens sitren i hexens underliv, der kort efter efterfulgtes af nogle hurtige sammentrækninger. Hun slappede nu helt af, og lod langsomt sin kusse glide væk fra mit ansigt, så jeg igen kunne trække vejret frit. Jeg var helt ødelagt af liderlighed og lille hr. Snup var nu så hård, at det gjorde helt ondt. Cherie havde pludselig fået øje på ham, og kastede sig nu sultent over den lille Snup. Med en huntigers beslutsomhed, begyndte hun, at slikke lille hr. Snup op og ned langs skaftet, mens hun på den mest drilske vis af og til lod tungen lege omkring pikhovedet. Efter få minutters behandling, hvor hun helt bevidst sørgede for, at jeg ikke kunne komme, fordi hun hver gang stoppede med at slikke, når det var ved, at være tid til afgang for lille Snurre, og, vel og mærke, mens jeg lå der helt fikseret uden, at kunne flytte mig så meget som en centimeter, var jeg nu på bristepunktet.

Den kvinde kan ikke bare hexe, hun kan også læse tanker. Nu rejste hun sig op i sengen, stadig med de høje hæle på, trådte et par skridt tilbage, for herefter at langsomt, at lade sig glide nedover en stenhård lille Snurre. Med uendelige langsomme vuggende bevægelser, og et drilsk og lidt ondskabsfuldt smil på læben, lod Cherie mig forstå, at jeg end ikke skulle forsøge, at dirigere tempoet, idet hun med sine lange røde negle boret let ind i siden på mig, med en lille bevægelse i håndledet viste mig, at det var hende der bestemte farten her. På denne måde lod hun sine skamlæber langsomt køre nedover min pik i noget der føltes som en uendelighed. Jeg følte mig fuldstændig i Cheries vold, og måtte bare ligge der, fuldstændig spændt, med en magtsyg hex ovenpå.

Efter at jeg i en evighed, havde ligget der fuldstændig magtesløs, og havde været tvunget til, at betragte hendes perfekte legeme, med de frækkeste og mest velformede bryster, jeg har set, vuggende hen over mig, tror jeg nok hun fik medlidenhed med mig. Langsomt øgede hun tempoet, og jeg troede, at jeg endelig fik lov til, at komme, men nej. Lige før orgasmen skulle til, at bølge igennem min krop, rejste hun sig. Jeg troede jeg skulle blive sindssyg, for aldrig havde jeg prøvet noget lignende. Men Cherie var nådig. Hun bøjede sig ned over min pik, og lod sin tunge glide hen over undersiden af mit pikhoved, og med et par hurtige sut fra hendes læber, lod hun mig komme, som jeg ikke kan huske, jeg er kommet tidligere. Det blev bare ved og ved, på en måde, som jeg ikke før har prøvet det. Det havde været alle pinslerne værd!

I det jeg nu taknemmeligt kiggede op på, hexen, kunne jeg fornemme, hvordan hendes ansigtsudtryk lyste af fryd over, at hun havde vist mig, hvem der bestemte her hos hende. Det var en underlig følelse. Jeg var kommet fordi jeg troede, at jeg lige skulle have ordnet et lille ærinde, men måtte efter over en times pinsler erfare, at det slet ikke havde været mig, der havde haft noget som helst, at skulle have sagt i hexens hule!

Snurre forlod Hvidovre fuldstændig udkørt, men med en helt ny følelse i kroppen. Det var så gud et held, at han alligevel have valgt at tage det møde i København, tænkte han.

Mens han begav sig hjem i gennem snedriverne, tænkte Snurre ved sig selv, hvornår han mon skal se den hex igen.

Hilsen

Snurre

--------------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens Anmeldelsboard for piger i hovedestadsområdet!
--------------------------------------------------

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: