cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 30. aug 2026, 18:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: ForHEXet i Hvidovre VL 03/08/2009 af willi
Site Admin
Site Admin

willi
Bruger

ForHEXet i Hvidovre
#174471 - 03/08/2009 14:13

Efter desværre alt for lang tid havde jeg fået passet et totimers besøg ind hos Cherie - blev som sædvanlig godt modtaget, og havde en "ønskeseddel" med, som hun granskede, mens hun stillede spørgsmål til, hvad jeg mente med forskellige ting jeg skrev -
Efter at disse ting var på plads blev jeg sendt i bad mens the Lady gjorde SM-rummet klar -
Jeg lagde mig i obligatorisk slavestilling efter badet og blev kommanderet ind i rummet, hvor jeg selvfølgelig skulle lukke dør op for gudinden og lukke efter hende -
Hun satte sig i stolen, og jeg kysse/slikkede først støvler så strømpefødder og til sidst fødder, dog hele tiden afbrudt lidt fordi min mund samtidig var spytteskål/askebæger -
Jeg glemmer åbenbart at svare ordentligt, så på et tidspunkt blev jeg beordret til at ride Lady´en hen for at hente en pisk og tilbage til kæderne hvor jeg blev bundet stramt op, og pisket på balder/ryg for at huske mig på korrekt tiltale(gu´ved om det hjalp)
Mine hænder blev derefter løsnet(og bundet et andet sted) så jeg nu lå udstrakt på gulvet - Lady´en satte sig med fuld vægt på min mave og spurgte om jeg synes hun var tung - nej jeg synes det var dejligt, hvorpå hun begyndte at småhoppe så hendes dejlige bagdel ramte min mave - og spugte igen om jeg nu synes hun var tung - N-e-e-e-e-e-e-e-j fik jeg sagt - hun smilede rejste sig op og stillede sig på min mave, hvor hun trådte rundt, stampede lidt og virkelig holdt mig i ånde, mens hun hele tiden havde øjenkontakt for at se om jeg holdt ud - flot udsigt jeg havde der! Seancen fortsatte, og vi var igennem en hel del ting som dog kommer til at fylde meget, hvis det skal med -
Men jeg kan som sædvanlig konkludere at et besøg hos Cherie et alle pengene værd - hun tager sig god tid - vi snakker både før og efter, og jeg synes heller ikke hendes priser er ublu - så på en skala med 6 koste får hun 7

----Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens S/M-board under anmeldelser! ----

Lady Cherie

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: