cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 30. aug 2026, 15:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Cheries dejlige haender Vl. 7/10/2009 af "Handlover
Site Admin
Site Admin

Handlover
Medlem

Reged: 23/09/2007

Cheries dejlige haender
#177133 - 07/10/2009 16:48

Cheries dejlige haender

Nu har jag återigen besökt Cherie.

När jag duschat blev jag beodrad att tvätta Cheries haender, jag tvättade dem noga och kunde känna hur mjuka, sköna händer Cherie har. Jag blev visad in till hennes svarta rum. Cherie band mina haender och fötter så att jag nu stod som ett X framför hennes spegel. Hon retade min nakna, fastbundna kropp med fjäderlätta smekande fingertoppar. Hon smekte mjukt mina känsliga bröstvårtor och lät sina naglar kittla min pung. Jag var helt i Cheries våld till fri lek för henne. Hon ställde sig bakom mig och fortsatte att egga min kropp med hennes mjuka händer. Helt plötsligt kände jag en svag smärta när hon försiktigt nöp mig i min ena bröstvårta samtidigt som hon lade sin andra handflata över mina läppar. Hennes eggande personlighet och sensuella smekningar hade fått mig ordentligt upphetsad men hon retades genom att inte röra min pik.

Nu hämtade Cherie ett rep som hon band från kätting till kätting horisontellt framför mig i höjd med mina höfter, vad är detta tänke jag? Cherie lossade mina händer från taket, bad mig böja mig framåt och band fast mina händer vid mina fötter på golvet. Jag står nu som en fällkniv, tur att man har lite vighet kvar i kroppen. Nu känner jag att jag har nytta av repet Cherie band i höjd med min höft, det gör att jag inte ramlar. Fast det gör också att jag återigen är i Cheries våld utan att kunna röra mig. Mina ben är brett isär, Cherie står bakom mig och jag misstänker att visar upp hela underlivet för henne, situationen är lite pinsam och utlämnande samtidigt som jag är nyfiken på vad som skall hända.

Cherie börjar smeka mina skinkor och insidan av mina lår. Jag känner hur en av hennes fingrar följer min stjärtskåra några gånger, det pirrar lite i kroppen när hon gör så. Nu ser jag hur Cherie hämtar och tar på sig ett par tunna latexhandskar och tar en stor klick glidmedel i handen. Cherie börjar smeka min stjärtskåra betyligt djupare nu, hennes fingrar glider lätt och glidmedlet känns svalt. Cheries insmorda finger börjar massera runt mitt anus och plötsligt känner jag hennes finger i mig. Hon masserar mitt inre med sitt finger. Detta är helt nytt för mig, ingen har tidigare rört mig i mitt bakre hål. Samtidigt masserar hennes andra hand området mellan anus och pungen. Hon drar sig ur och smeker mina ljumskar fram mot roten. Hon för in sin tumme i mitt hål samtidigt som handen kramar om pungen. Cherie torkar min rumpa och tar av sig handskarna. När Cherie är färdig med min rumpa ser jag en seg försats rinna från min penis trots att hon inte vidrört min penis.

Cherie lossar mina händer och ber mig lägga mig baklänges, det är inte helt enkelt när man har benen fastbundna brett isär. Mina händer binds i golvet ovanför mitt huvud. Cherie fortsätter att smeka och egga mig. Jag blir ombedd att räcka ut min tunga och Cherie låter sina handflator och fingrar smeka min tunga, hon stoppar in sina fingrar i min mun och beordrar mig att suga. Cherie sätter sig med ett knä på var sida om mitt huvud så jag ser rakt upp i hennes underliv, hon lossa min högra hand och ber mig runka piken men jag får inte komma. Jag är så upphetsat att jag kan knappt inte röra piken för då kommer jag. När Cherie märket att jag är nära tar hon bort min hand från min pik och nyper mig i bröstvårtorna. Jag vill runka mer men Cherie håller bort min hand. När jag lugnat mig får jag pånytt runka mig fram mot orgasmen men jag får inte komma. Cherie kan verkligen kontrollera en man och kontrollera hans orgasm. Jag försöker börja runka pånytt men Cherie sätter sig på min hand så att jag inte kommer åt, hon tar nu sin dejliga hand och sluter runt min pik, efter högst två drag kommer jag. Cherie är snabbt där med sin andra hand och fångar all min sperma på sin handflata. Cherie ber mig gapa, håller sin lena hand ovanför min mun och låter min sperma rinna ner i min mun, sedan smörjer hon in stora delar av mitt ansikte med resten av sperman.

Vi snackar en stund och jag tar ytterligare en snabb dusch innan jag går därifrån med ett smil på läpparna.

Tack till Cherie för en meget dejlig opplevelse!!

/Handlover

--------------------

----Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens S/M-board under anmeldelser! ----

Lady Cherie

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: