cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 8. jun 2026, 20:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: "Lady Cherie - 112 % i orden" Vl. 27/2 2010 af "Face It"
Site Admin
Site Admin

Lady Cherie - 112 % i orden
face it
Medlem

Registeret: 13/06/2002

Lady Cherie – 112 % i orden.

Jamen - er der ikke noget med bremser og speeder på de der Toyota biler som overskriften associerer til ? jo – gu er der det, men det er der også hos Cherie.
Igen da jeg var hos hende forleden oplevede jeg at hun bliver så medlevende at hun har svært ved at stoppe igen – billedet med speederen der sætter sig fast og bremsen der ikke fungerer er rigtig godt !

Men nu til det egentlige, jeg har ikke besøgt Cherie i over et ½ år, men oplever at idet jeg ringer til hende for at bestille en tid, så kan hun fint huske mig og jeg får en oplevelse at være velkommen eller savnet på den fede måde.

Vel ankommet til det lille hus i Hvidovre, bliver jeg lukket ind – af Cherie der bare ser pisse godt ud. Jeg føler mig straks velkommen, mærker den velkendte diskrete duft at citron der er i lokalerne.
Vi sætter os og sludrer om løst og fast i fem minutter, før hun spørger hvad vi skal lege. Jeg ønsker som altid hos hende facesitting , bondage og smerte leg. Ønsker du at jeg tager noget andet tøj på, vil hun så vide – uhh ja siger jeg så : det lækre læder korset og læder støvler. Hendes i forvejen lækre bryster og bagdel tager sig endnu bedre ud i det korset.

Efter et bad ligger jeg klar i den stilling som ladyen har ønsket. Hun ankommer og giver mig manchetter på ben og arme samt en snor om ”den skaldede hævner” . til sidst en helmaske som jeg ikke tidligere har oplevet. Idet Ladyen fastgør den bagpå mit hoved, finder jeg ud af at den er kanon fed at have på, den giver en rigtig go klaustrofobisk fornemmelse, men tillader alligevel fuldt udsyn og næsten ubesværet vejrtrækning.

Inde i Ladyens sm ”hyggerum” bliver jeg bundet fast til en kæde og får nogen slag i måsen. Det har jeg egentlig ikke bedt om , men hun gør det så kanon godt at jeg efter det 4-5 slag finder det sååå ophidsende. Efter denne lille teaser bliver jeg lagt på en tynd madras på gulvet og fastgjort til gulvet og omtalte kæder. Ladyen har altid været god til bondage , men efter hun ”sprang ud ” som rigtig domina for mange år siden, er hun nu på højde med mange af de gode ”dominaer fra studio 136.

Så lå jeg der , helt fastspændt – ku ikke røre mig , men kun nyde at ladyen gik i gang med at pirre, pine og torturer mine brystvorter. Lege med min pik, som hun smurte ind i en eller anden lækker olie. Også mit røvhul fik en tur med olien, og så vidste jeg jo nok hvad der ventede .
Pludselig sætter hun sig på mit hoved,og begrænser min vejrtrækning. Og her oplever jeg så denne maskes helt særlige muligheder. Med den fastspændt , og ladyens smækre mås fastklemt ovenpå, er jeg nu helt i hendes magt. Hun kan bare det der med at give luft til mig , lige i det rigtige øjeblik. Den empati eller erfaring gør mig helt tryg og jeg må bare hengive mig til hendes leg med min pik.

Jeg har nu en dildo oppe i måsen, en anden på pikken – mens hun spiller den af , og ikke mindst nogen rigtig lede klemmer på brystvorterne. Det føles helt sikkert som om speederen har sat sig fast, men lige i sidste øjeblik finder hun alligevel bremsen, og jeg får ikke den ønskede orgasme i denne omgang. Uhh den l… hex tænker jeg , hun er sq en rigtig sadist !
Efter en lille pause fortsætter hun , og jeg håber bare såen at den speeder vil sætte sig fast, og mine stille ønsker under hexens røv bliver hørt. Jeg kommer i en rigtig lækker udløsning i maskens lækre læder mørke, med smagen af lækker fisse i munden.

Efter aftørring får jeg en sodavand, vi sludrer lidt. Jeg tager et bad og går glad ud af døren.
Jeg ser mange toyotaer på hjemvejen, sender mange smil til lady Cherie der bare er 112% i orden – hvilket man jo ikke kan sige om de der riskogere.

Face

----Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens S/M-board under anmeldelser! ----

Lady Cherie

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: