Så kom mine nosser for tredje gang under tortur af underskønne Cherie. Alene at det var mit tredje besøg vidner om at Cherie er fantastisk til det hun gør. Vidunderlig udstråling, sensualitet, smuk krop med fræk påklædning....tænderne løber i vand bare ved erindringen fra sidste besøg.
Igen ønskede jeg Cherie iført sorte selvsiddende FF-nylonstrømper, højhælede sandaler og kort kjole, vel vidende at jeg efter kort tid ville befinde mig på knæ for hendes smukke fødder, klynkende med nosserne banket op i halsen.
Vi aftalte denne gang et lille rollespil – jeg var hendes ulydige og chauvinistiske svigersøn, hvor Cherie som moder fandt det naturligt én gang for alle at sætte mig på plads, og vise mig tilrette hvor jeg hørte hjemme, knælende for fødderne af kvinden og udføre hvad hun måtte befale uden tøven, uanset om det var huslige pligter eller oral tilfredsstillelse...
Og eftersom jeg ikke ville lytte måtte jeg føle....inden længe greb Cherie mine skuldre og førte sit knæ mellem benene på mig...og stødte det hårdt op i nosserne på mig.

Smerten kom og inden længe måtte jeg første gang falde på knæ for hendes smukke og sexede nylonstrømpefødder, som jeg kunne studere på tæt hold med værkende nosser.

Mens jeg alligevel lå ned kunne det også lige blive til et par spark og knædrops i kuglerne. Og med knæet hvilende og moset rundt i kuglerne blev min usympatiske holdning til kvinder ret hurtigt afløst af en underkastelse til Cherie og kvinder generelt. Med nosserne i Cheries magt kunne hun få mig til at sige hvad som helst......ellers faldt straffen prompte i form af spark eller knæ fra den smukke Hex.
Slaven blev senere beordret til at tage Cheries sandaler af og vise den respekt for fødderne som de fortjente med kys, slik og kærtegn. Indimellem var der også tid til belønnelse og kælen for pik og nosser med hendes smukke fødder til stor nydelse for slaven.....indtil han igen blev fræk og skulle afstraffes.
Slaven lærte tilsidst sin plads.....og blev i den grad mindet om det til afslutningen hvor Cherie med en dejlig facesitting hvor slaven dårligt kunne trække vejret blev beordret til at slikke hendes glatbarberede drypstenshule.....hvilken skøn underkastelse tænkte slaven alt imens Cherie med sine kyndige hænder greb fat om slavepikken og malkede løs til en fantastisk udløsning.......
Cherie spillede rollen superb, og jeg håber snart at få skrabet flere penge sammen til et nyt besøg.

Need2BKneed