cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 31. aug 2026, 01:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: oplevelse
Hos ladyen fandt jeg et "abstrakt" højdepunkt

Hvem er jeg, en ganske almindelig mand ærligt søger det optimale i min seksualitet. Min lyst går i det sm?ske, jeg har tidligere (det ved du ikke Cherie) besøgt en herskerinde. Her gik jeg fra med en fornemmelse af at det var for upersonligt, for hårdt og gik for hurtigt. Troede egentlig det var mig, der ikke tændte på SM alligevel. Nu har jeg så en fetich og det er den jeg vil udstille og dyrke med Ladyen. Det er mandag, jeg har lige været i bad, solen skinner, fuglene fløjter og Jeg ringede til Ladyen fik en aftale og besked på at skrive et par stikord ned. Jeg ankom til stedet, pænt og diskret sted, og blev jeg bekræftet. Denne kvinde er noget ganske særligt; for helvede hun er flot, velskabt, en kvinde men hun kunne lige så godt have været en gudinde. Hun har de fantastiske øjne med et glimt af smil og humor. Hun bar en sort kniplingsagtig sag på kroppen og havde de vidunderligste nylonbeklædte ben - Ja det er min fetich nylon ! Som jeg havde skrevet i stikordene, ønskede jeg dominering og ydmygelse og DET fik jeg. Måtte forklare et og andet bl.a hvorfor jeg ikke selv havde nylon med og meget andet. Hun fik mig virkelig denne kvinde. Jeg oplevede først den totale nydelse (nylon?et) over det hele, hvorefter dette velskabte menneske (gudinden) satte sig på mig ? låste mig så at sige fast, jeg kunne kun se hendes vidunderlige ende mm. medens hun bearbejdede mit underliv til et abstrakt højdepunkt - jeg ikke havde tænkt muligt. Udløsningen blev til en orgasme der skabte en forløsning fra musklerne og op i hjernen. Denne Lady Cherie kan DET mange andre ikke kan. Efter denne vanvittige spænding og totale afslappelse lå vi og talte. Gudinden viste mig nogle af sine forskellige værktøjer; bl.a. piske, hun fortalte om teknik i piskning demonstrerede nogle af dem for mig og på mig. For helvede endnu engang, denne kvinde kan noget. Jeg tændte på hende og hendes piske, ønskede kun hun tog mig i behandling, jeg ved nu helt bestemt - at jeg er til SM. Desværre var det slut og der var ikke mere tid - sådan er forretningslivet ! Jeg kommer igen Lady Cherie og næste gang med en dosmerseddel så lang, så lang. Tak for en vidunderlig stund. Du afviste superlativer, men det må du så straffe mig for næste gang ! Hilsen ?du ved hvem jeg er?

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: