cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 26. jun 2026, 06:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Besøg hos Cherie.
Indlæg: 6. jun 2011, 16:16 

Tilmeldt: 6. jun 2011, 16:13
Indlæg: 1
Så lykkedes det endelig. I sidste uge faldt puslespildet på plads og jeg fik arrangeret en seance hos Cherie. Jeg bliver tændt på læderudstyr. Som ”opvarmning” havde jeg om morgenen taget et par små ”læderjocks” på i stedet for et par almindelige underbukser. Herligt at mærke og at tænke på hvad der forestod.
Jeg havde i forvejen reserveret en time i den ”mørke-afdeling” og præcis på klokkeslettet ringede jeg på. Jeg har besøgt Cherie 3-4 gange og der stod hun i ført lækket undertøj.. Af med skoene og så en snak om hvad der skal foregå. Derefter i bad og så ind i det hellige. Blev iført lædermanchetter og bundet stående til kæderne. Følte presset i læder jocken som Cherie dog hurtigt fik taget af mig. Opbinding af nosser - lækker stramning. Og så tog Cherie BH’en af – dejlig udsigt. Fik lov til et enkelt kys på hvert bryst men ellers herlighederne netop uden for rækkevidde af tungen - hårdt! Cherie forstår at røre ved ens krop så man bliver meget varm! Efter en halv times tid ja så var jeg godt træt af at stå op så jeg bad pænt jeg om at komme ned at ligge på gulvet. Min bøn blev hørt og jeg blev spændt fast på gulvet. Cherie syntes at jeg havde for meget hår på nosserne, så en lighter gjorde kål på dem. Lagde sig derefter oven på mig så jeg have adgang med tungen til både for og bag mens hun arbejdede med mine nosser og pik. På grund af sygdom kan jeg desværre ikke længere tåle at få stukket noget op i røvhullet (suk) men Cherie viste at hun også kunne lave ”italiensk) uden at fingeren kom ind. Hun kørte mig op til grænsen adskillige gange men til sidst måtte jeg overgive mig og fik en lækker udløsning.
Efter seancen bød Cherie på Cola og vi sad og snakkede en halv times tid.
Det skal altså ikke være lige så længe som sidt før jeg igen skal besøge Cherie

Læder-bjørnen :D


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007, 2008 Olympus DK Team