cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 26. jun 2026, 04:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Lady Cherie
Indlæg: 1. jul 2011, 21:39 

Tilmeldt: 1. jul 2011, 21:29
Indlæg: 1
Ja man kan komme galt afsted på mange måder...

Udtale navn forkert.
Glemme tiltaleform.
Slikke støvler forkert.
Komme til og grine.
og en liste så lang..at man sider ømt.

Men jeg må sige at Lady Cherie virkelig er en dygtig og faktisk venlig person.
Og tilmed sjov.

F.eks. når man siger hendes navn forkert rækker hendes venlighed faktisk så langt at man kun får et par lussinger som ligner noget fra "Det Forsømte Forår" !!!

Tiltaleform ak ak ak , nej man får altså en kold fornemmelse !!! Ja Lady Cherie ved at koldt vand er forfriskende på ens hukommelse !

Slikke Støvler forkert her møder, man forskellige ting som gør at man virkelig sidder ømt i det.

Grine, ja her må jeg så sige at man kan få en huskekage, men Lady Cherie er altså det værd.

Det skal også siges at har man fejl som mig, der gør at nogle ting kan man ikke så er Lady Cherie da bare et andet sted og slå :twisted:

Et af mine bedste besøg her i Danmark må jeg sige


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007, 2008 Olympus DK Team