|
At kunne gøre tingene selv er meget godt, og også anvendeligt på det seksuelle område.
Men netop med det seksuelle vil behovet for at røre ved og blive berørt af en partner melde sig efter nogen tid og har man af den ene eller anden grund ikke nogen partner, kan løsningen være et besøg hos en massagepige.
I en moden alder er jeg for nogle år siden blevet alene og nu har mit behov for at blive rørt ved oversteget min skepsis ved at søge en massagepige.
Min skepsis bestod ikke alene i en form for mindreværdsfølelse men også i en frygt for at gå hjem med en skamfølelse efter besøget, men nu skulle det altså alligevel være.
Spørgsmålet var så hvor det skulle være, for udvalget er jo stort, både i Ekstrabladet og på nettet.
I min søgen faldt jeg så over Venuslogen og dens anmeldelser, men hvor meget kunne jeg nu regne med disse anmeldelser, for nogle ligner mere reklameindslag end anmeldelser.
Skeptisk var jeg stadig og havde svært ved at vælge hvor jeg ville have min debut, men efter lange overvejelser og med sommerfugle i maven stod jeg så den 19. december uden for Cherie´s dør i Hvidovre.
Muligvis ville jeg også hos nogle af de øvrige piger havde fået samme dejlige oplevelser som den jeg fik hos Cherie men da jeg ikke har prøvet andre før, ved jeg det naturligvis ikke.
En korrekt anmeldelse kræver et sammenligningsgrundlag og det har jeg som nævnt ikke, så dette skal kun betragtes som min oplevelse af Cherie.
Jeg stod så uden for døren, som meget hurtigt blev åbnet af Cherie og hun er absolut så smuk som hendes billeder på nettet viser.
Efter en sød opfordring om at tage skoene af blev jeg guidet ind hvor sengen står, og på en for mig meget beroligende måde fortalte Cherie mig hvad hun tilbyder og hvad det koster.
Da mit besøg som nævnt skyldtes mit behov for at blive rørt ved, valgte jeg en halv time med blide former og det fik jeg i overmål uden skelen til uret.
Jeg kunne godt beskrive hele seancen, men vil nøjes med at sige at der ikke er nogen tvivl om at Cherie er indstillet på at give nydelse for betalingen, og nydelse fik jeg.
Ved siden af denne nydelse fik jeg samtidig en dejlig snak og gennem Cherie´s dejlige ligefremme væsen fik jeg også fjernet min mindreværdsfølelse ved at besøge en massagepige.
Det er muligt de fleste læsere på dette forum ikke har en sådan følelse og min mening med dette skriv er også mest at fortælle nybegyndere som mig, at man roligt kan besøge Cherie og man vil gå derfra med en god oplevelse og værdigheden i behold.
Om Cherie læser dette ved jeg ikke, men jeg vil alligevel sige tak for en dejlig oplevelse.
Poul Erik
-----------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens Anmeldelsboard for piger i hovedestadsområdet!
-------------------------------------------------
|