Cherie.dk

Velkommen til min lille aktive gæste og anmeldelsesbog
Dato og tid er 27. jul 2026, 21:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Oplevelser! Sendt til VL. 06.02.2001 af Bullerman
Site Admin
Brugeravatar

Oplevelser
Bullerman
Medlem # 314
Sendt 06 Februar 2001 00:24

Det er længe siden jeg har givet pip fra mig...Ikke at jeg kan prale af de store nyheder, men der var da lidt fornøjelse
December måned, sådan ca. midt i juletravlheden. Jeg havde længe luret på hende Cherie ude fra Hvidovre, hexen I ved nok?Flotte anmeldelser, lækre billeder etc. Jeg var først forbi og lure hvor det var henne af... Ikke helt inde i baghaven, men alligevel. Det er utroligt som man kan lide af paranoia bare fordi der kører en anden bil bagved. Hen og hente penge og ind og hilse... Checke meget nøjagtigt om der stod "kommer straks" på skiltet eller ej. Det gjorde der ikke, ringede på og blev kort efter lukket ind af en dejlig flot og smilende pige. Hun smilede ihvertfald lige indtil jeg blev kommanderet af med skoene... Nårh, ja. Pudsigt, men det vidner om et en lille elskovsrede der er flot og ualmindeligt renholdt. Dejligt! Vi aftaler en halv times ydelse med lidt ekstra krydderi, og vi hopper straks i kanen til en rundtur i Europa, ihvertfald de sydlige middelhavslande Lad mig nu sige at det bedste var det franske, for så var der stilhed imens... Arj, forstå mig ret. Cherie er en sød og åben pige med meget på hjerte, hun snakker ihvertfald hele tiden Lidt stilhed skal der også til... Cherie kender sine tricks, og det var helt i top. Endelig har Cherie bestemt ikke travlt, og om jeg har været der en halv time eller ej aner jeg simpelthen ikke. Men det var en dejlig oplevelse som jeg gerne vil gentage.
(P.S: Cherie, jeg troede faktisk du var ved at tage røven på mig der til sidst, men hvad vi finder ud af noget
Mvh. Bullerman

-----------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens Anmeldelsboard for piger i hovedestadsområdet!
-------------------------------------------------

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: