Cherie.dk

Velkommen til min lille aktive gæste og anmeldelsesbog
Dato og tid er 27. jul 2026, 20:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Cherie en vidunderlig kvinde! VL. 09.07.2001 af Tilflytter
Site Admin
Brugeravatar

Tilflytter
Overskrift : Cherie en vidunderlig kvinde
Jeg tog mig i dag sammen og gik ned for at besøge Cherie i Hvidovre. Og dette blev et besøg jeg ikke fortryder og hustigst muligt skal have sparet op til igen. Cherie er en skøn kvinde med masser af selvtillid og en flot krop at have den i. Hun lever op til billederne på hendes website http://www.dream-girl.dk/cherie. target="_blank">http://www.dream-girl.dk/cherie.</a><p>Og så at møde hende i virkeligheden hun er bare skøn.Vi aftalte en time og startede med en blid rar omgang massage af bagside uhm dejligt og behageligt, alt imens vi snakkede om lidt af hvert, det som gør at man føler sig velkommen og i centrum for cheries opmærksomhed og det er man hele tiden under sit besøg. Fra massage begyndte Cherie med Italiensk og det var bare virkelig lækkert blidt og meget pirrende og noget man ønsker bare aldrig stopper wauw hvor hun kan. Jeg var i det ubeslutsomme humør så jeg kunne ikke rigtig bestemme mig for hvad der ellers skulle ske egentlig var det mest bare at være der og nyde frække vidunderlige cheries selskab og betragte hendes frække lækre krop Vi endte over i en 69'er og jeg siger jer magen til lækker undervogn skal man lede længe efter, Chrie har bare den lækreste stramme elskovsgrotte og den er glat og lækker og hendes røv er fast og stram uhmuhmuhmmm. Blev ved med at nyde smagen af Cherie til Jeg kom og det var bare en virkelig god oplevelse som jeg kun kan anbefale. Og næste gang ja så skal jeg helt sikkert og så prøve mere af Cheries kunnen. Om Cherie ja hun er absolut en perle der er værd at besøge.
Til vi ses igen Cherie
Ciao

-----------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens Anmeldelsboard for piger i hovedestadsområdet!
-------------------------------------------------

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: