Cherie.dk

Velkommen til min lille aktive gæste og anmeldelsesbog
Dato og tid er 27. jul 2026, 21:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Cherie - en heks med mange sider.VL.24/9.2001 StoneTheBone
Site Admin
Brugeravatar

Cherie - en heks med mange sider! Sendt til VL. 24.09.2001 af StoneTheBone

Forfatter Indlæg: Cherie - en heks med mange sider
<StoneTheBone>
Ikke medlem
Sendt 24 September 2001 14:08
--------------------------------------------------------------------------------
Jeg ved godt, at Cherie er blevet nævnt og anmeldt igen og igen. Men idet jeg synes, at jeg har lidt at tilføje, skulle en anmeldelse mere vel ingen skade gøre.
En heks af guds nåde kalder hun sig, og selv om jeg ikke er den rette til at vurdere det, er det uden tvivl rigtigt. Men Cherie har meget mere end det at byde på. At hun er god til at snakke er nok ingen overraskelse for de af Jer, der har besøgt hende. Men at hun kan tale om det der betyder noget for hende, oprigtig og ligefrem - det er man vist ikke særlig vant til. Og ydermere kan hun sætte sig ind i kundens (min i det her tilfælde) situation og komme med både fornuftige og gennemtænkte kommentarer - rart og varmende.

Så jeg må nok sige at mit besøg hos hende blev lidt anderledes end forventet. Betalte for en halv time, startende med et af hendes specialer - italiensk, der var en så intens oplevelse, at sidste halvdel af tiden mest kom til at gå med snak !

Og hun tager sig også god tid - ikke noget med at få sparket kunden ud i en fart, selvom der er kø udenfor. Jeg var næsten helt flov, da jeg, ca. 50 minutter efter jeg var trådt ind ad døren, atter forlod hende. Så alt i alt en overraskende oplevelse, der viser, at man faktisk også kan få stimuleret andet end den fysiske nydelse hos Cherie.

Og hold kæft, hvor ser hun godt ud. Man har enddog meget svært ved at tro på, at hun virkelig er født på Bastilliedagen (14. juli 1789) som hun selv siger. Normalt er det jo sååhn ligesom den anden vej man skal regne, når de siger noget som sin alder.

Så det korte af det lange er, at man virkelig får noget for pengene der, hvadenten man er til det ene eller andet. Ingen tvivl om, at jeg vil lægge turen forbi igen, når "trangen" melder sig.

StoneTheBone

-----------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens Anmeldelsboard for piger i hovedestadsområdet!
-------------------------------------------------

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: