Cherie.dk

Velkommen til min lille aktive gæste og anmeldelsesbog
Dato og tid er 27. jul 2026, 22:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Jeg har også været i Hvidovre... VL. 11.10.2001 af Lars
Site Admin
Brugeravatar

Forfatter Indlæg: Jeg har også været i Hvidovre...
<Lars>
Ikke medlem
Sendt 11 Oktober 2001 23:16
--------------------------------------------------------------------------------
Stærkt inspireret af de mange rosende ord om Cherie valgte jeg i dag at gennemføre en dobbelt debut hos hende. Første besøg hos Cherie og første besøg i det græske.
"Skoene af!" - Jaja. Jeg havde læst på lektien og var forberedt på ordren. Det jeg til gengæld ikke var forberedt på var, at hun om muligt er endnu kønnere i virkeligheden end på billederne på hendes hjemmeside...og de er faktisk kønne.

Da det nu var en dobbelt debut var jeg en smule anspændt, hvilket jeg absolut ikke kan klandre Cherie for. Tværtimod småsludrede hun om hendes "evner" som computergrafiker, årsagen til at der er røde vaskeklude på hendes badeværelse i stedet for skumgummisvampe, bænken i haven og at hendes hund sagtens kunne spise en uregerlig gæst. Alt sammen noget der fik mig til at føle mig i gode hænder. Og gode hænder blev der brug for, for de gode hænder gjorde det nemlig muligt at få så meget liv i den lille anspændte fætter, at den kunne listes ind i skyggen fra et par forskellige vinkler, som jo egentlig var hele formålet med mit besøg. Jeg fandt også ud af, at Cherie og jeg har vidt forskellig smag. Hun synes hendes bagdel er grim. Jeg synes det er den mest vidunderlige verdensklassepopo, jeg nogensinde har været i nærheden af...men sådan er vi jo så forskellige ;-)

Tusind tak for en rigtig dejlig oplevelse. Oplevelsen var dig.

Hvis Cherie var en cykel, ville jeg gerne sidde på bagagebæreren.

Lars

-----------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens Anmeldelsboard for piger i hovedestadsområdet!
-------------------------------------------------

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: