Cherie.dk

Velkommen til min lille aktive gæste og anmeldelsesbog
Dato og tid er 8. jun 2026, 20:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Cherie i Hvidovre - endnu nok en gang VL. 08.12.2000 af Dixi
Site Admin
Brugeravatar

Fristet af de snart mange lovprisende ord om Cherie - og så sandelig også flotte billeder på gudindens hjemmeside (og virkeligheden er mindst lige så god som billederne) dristede jeg mig i aftes til at aflægge pigen et besøg.- Nu kom jeg egentlig ikke for at få lettet et ubændigt tryk, men snarere for at få styrket lidt manglende selvtillid p. g. a. nylige oplevelser, hvor ikke alting lykkedes til fuld tilfredshed rent seksuelt.
Jeg forelagde det egentlige formål med besøget og blev særdeles positivt overrasket over den forståelse, kyndige teknik og fornødne omsorg Cherie kunne præstere. Alt lykkedes til fuld tilfredshed.
Om pigen kan desuden siges, at hun er rigtig køn, har en flot og velskabt krop, er overordentlig sød at snakke med og giver absolut fuld valuta for pengen både med hensyn til opfyldelse af ønsker og med tid.
Der ud over er stedet meget propert og hyggeligt. - Absolut en oplevelse, hvor fristelsen til en gentagelse bliver meget svær at modstå.

-----------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens Anmeldelsboard for piger i hovedestadsområdet!
-------------------------------------------------

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: