|
I tirsdags kunne jeg endelig,- efter deportation til Århus i et år-,igen få mulighed for at besøge denne dejlige gudinde i Hvidovre.
Jeg må sige, at besøget som altid var det hele værd.
Først det sædvanlige ritual med skoene af,-
og så gik snakken ellers om hvorfor det havde været så længe siden,- hvilket jeg jo måtte undskylde,- men jobbet krævede lidt oplæring af jyderne.
Nå,- men til det som det jo drejer sig om.
½ time med det blide.
Starter med en god afslappende gang kropsmassage, hvorefter Cherie beordrer "måsen i vejret" og så stod den ellers på himmelsk "Italiensk". - Tro mig der findes ingen der kan DET som hende.- Efter nogen tid må jeg dog bede om, at vi går videre "i programmet"- en tur i det franske, hvilket hun også bare er en mester i,- man risikerer nemt at misse finalen, hvis man ikke passer på. Afslutning på dansk i den velkendte "doggi-stilling", så jeg samtidig kunne nyde synet af hendes yderst velformede numse. Og så kommer eksplotionen så jeg ser både sol,måne og stjerner.
Så jeg kan varmt anbefale alle en tur til Cherie i Hvidovre. Jeg har ihverfald ikke oplevet bedre behandling, hverken i det mørke Jylland, eller andre steder, hvor jeg har besøgt gudinder. -Og glæder migg allerede til mit næste besøg hos hende.
"Gravballemanden"
-----------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens Anmeldelsboard for piger i hovedestadsområdet!
-------------------------------------------------
|