Cherie.dk

Velkommen til min lille aktive gæste og anmeldelsesbog
Dato og tid er 27. jul 2026, 21:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: En god lærostund hos Cherie VL. 18.03.2001 af Alf
Site Admin
Brugeravatar

Forfatter Indlæg: En god lärostund hos Cherie
alf
Medlem # 130 Sendt 18 Marts 2001 22:37
Två eller tre zoner? Hmmmm….jag står där vid automaten på hovedbanegården och försöker läsa mig till kunskap om biljettsystemet. ”Åmarken”, det måste bli två zoner. Tåget står inne när jag kommer ner på perrongen. Kollektivtrafiken har alltid varit vänlig mot mig när jag besökt byn. Avfärd mot Hvidovre. Efter några hållplatser är man framme. Ett stenkast från stationen smiter jag runt hörnet på det välbekanta huset och möts av ”Kommer strax”. Det blir till en promenad i den närbelägna parken. Några samtal över mobilen slår ihjäl tiden. Broder elef tröstar och ger goda råd…Vid nästa försök går det bättre. Blir insläppt av Cherie, igenkännande. Mitt förra besök har jag i gott minne, med den suberba italienska behandlingen som är hennes signum. Men jag tänker jag ändå föreslå en annan agenda idag. Man lär sig inget om sig själv om man inte prövar något nytt! Jag beställer en pirringsbondage inom det blida området. Jag har prövat något liknande tidigare, men då mer som en symbolisk ingrediens. Vad som ska ske när jag är fixerad i sängen överlåter jag till Cherie. Det visar sig vara en alltför vag beskrivning. Leken går igång, och det är en blandad upplevelse. Några ting som sker är helt underbara, annat har ingen effekt alls. Men Cherie är professionell i ordets goda bemärkelse, så hon styr mig så småningom till en fantastisk avslutning. Riktigt vad hon gör, där hon sitter grensle över mig med ryggen mot, det vet jag inte. Men båda hennes händer och en massagestav var inblandade i behandlingen och det var en sällsam upplevelse som jag gärna prövar igen. Och när jag når klimax kan jag faktiskt höra något som låter som en salut i rummet. Men….det visar sig nu vara mobilen som ringer precis i samma ögonblick! (Vi hade kommit överens om att den kunde vara påslagen eftersom jag väntade ett samtal från en bekant i logen.) I min situation blev det nu ett ganska förvirrat samtal (pröva själv i samma belägenhet!). <p>Nåväl, ett möte avtalas över telefon, och därefter har jag ett gott samtal med Cherie omkring det vi har upplevt. Jag kan gott förstå att det inte är enkelt för pigen att finna ut vad jag tänder och inte tänder på (det vet jag ju inte alltid själv heller på förhand!), och därför är det naturligtvis viktigt att bli lite mer detaljerad i sina önskemål när man utför en sådan här lek tillsammans. Och även om Cherie till och från far runt på ett kosteskaft i logen kan jag inte avkräva henne paranormala gåvor när det gäller att läsa mina svenskspråkiga outtalade tankar! Å andra sidan vill man ju ge lite plats för överraskningar eftersom det oväntade är en extra krydda i leken. Nu har jag i alla fall prövat, och den magnifika avslutningen var värd hela resan! Och det är en fröjd att komma under Cheries behandling. Kort sagt – en begåvad dam i en vacker kropp! Utan stress blev det dags att lämna huset. alf

-----------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens Anmeldelsboard for piger i hovedestadsområdet!
-------------------------------------------------

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: