Cherie.dk

Velkommen til min lille aktive gæste og anmeldelsesbog
Dato og tid er 27. jul 2026, 22:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Italiensk for vidrekommende - hos Cherie VL. 16.07 af Tja
Site Admin
Brugeravatar

Forfatter Indlæg: Italiensk for viderekommende - hos Cherie
tja
Medlem
Medlem # 520 Sendt 16 Juli 2001 18:36
Halløj i logen !
Så kom dagen hvor jeg endelig fik mulighed for at komme forbi Hvidovre & Cherie. Jeg havde en idé om at folk holdte sig indendøre i dette strålende vejr og jeg havde ret.<p>Vel ankommet blev jeg modtaget af en rigtig flot pige. Vi blev enige om en times tid til en ganske rimelig betalig og jeg fik lige mulighed for at benytte de sanitære faciliteter. Jeg ynder ikke at beskrive selve akten, men jeg kan dog anbefale Cherie's Italienske. Med olie og håndkraft får lillebror en gang massage. Når den er ved at være der holder hun en pause for at fortsætte igen med at få lillebror tæt på klimaks. Dette resulterer i en eksplosion uden lige så man bliver helt salig. Det var ikke kun det italienske jeg fik afprøvet men jeg vil ikke kommentere det yderligere. Jag kan kun sige - prøv det At Cherie er populær på logen er forståligt. Hun er en kvinde som kun en blind ville undlade at kigge efter på gaden. At hun bliver kaldt Hex'en kan jeg godt forstå, men som et kompliment.Jeg skal helt sikkert forbi igen, når jeg har samlet mønter nok .Og så vil den kvikke læser jo nok spørge sig selv om der slet ikke var noget negativt i oplevelsen. Døren til toilettet åbnede den forkerte vej, så det var ligefør jeg kom op og slås med den "Tja"
PS: Cherie, du sagde at du havde en "stille" dag idag, så ville jeg nødigt møde jeg når du talte meget
Moral er godt - dobbeltmoral er dobbelt så godt ;-)
Fra: Sydsjælland
-----------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens Anmeldelsboard for piger i hovedestadsområdet!
-------------------------------------------------

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: