Cherie.dk

Velkommen til min lille aktive gæste og anmeldelsesbog
Dato og tid er 27. jul 2026, 20:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: GRMBLLLL.RRRF" sagde den yndige!VL.27.11 2000af testpil
Site Admin
Brugeravatar

Forfatter Indlæg: GRMBLLLLLLLL........RRRFFF" sagde den yndige! Sendt til VL. 27.11.2001 af Testpilot

Sendt 04 Januar 2002 23:01
--------------------------------------------------------------------------------
Forum : Anmeldelser
Fra : "Testpilot"
Dato : 04-12-2001 18:11
Overskrift : "GRMBLLLLLLLLLL............RRRFFF! " sagde den yndige. sendt til Venuslogen 27 Nov 2001 af "testpilot"
--------------------------------------------------------------------------------
<Testpiloten>
Ikke medlem

Sendt 27 November 2001 00:22
---------------------------------------------
Jamen sådan sagde hun altså.
Samtidig kiggede hun misbilligende på uret.
Den var nemlig kvart i sex.
Testpiloten havde hele dagen befundet sig i et luftlag med kraftig modvind hvorfor ETA og aktuelt landingstidspunkt ikke stemte helt overens.
Landingen var hård, men ikke hård nok til at Testpiloten fik vredet dækkene af landingsstellet i nedslaget. Den yndige havde på en anden side så travlt med at knurre, at der gik lidt tid før hun fik artikuleret sit krav, og da var Testpiloten allerede ved at bøje sig efter det nærmeste snørebånd.
Og så var tingene jo lissom normaliseret.
Testpiloten fremførte sine ønsker og den yndige svarede "tror du det er en badeanstalt?".
Nu er det sådan, at Testpiloten har et job, hvor fysisk udfoldelse ikke helt kan undgås. Kvart i sex er lavendelduften derfor ....tja.... forduftet, så en tur i vasketunnelen kan synes på sin plads før "høvlebænken" entres.
Testpiloten fik udleveret et rødt håndklæde.
Skylningen blev overstået under behørig agtpågivenhed overfor den truende aquaplaning og således afledt kom Testpiloten i klemme i døren på vej ud. Den yndige grinede.
Efter at have rystet vandet af svingfjerene, entrede Testpiloten "platformen" og blev guidet på plads med snuden mod radiatoren.
Destination: Sydeuropa.
Italiensk/græsk efterfulgt af fransk/græsk.
Forklaring:
Ydet af den yndige/modtaget af Testpiloten.
Det italienske: Jamen jeg har ikke engang råd til at tænke på alle de timer, jeg kunne tilbringe sådan.
Det franske: Tja, det var lissom en modificeret udgave af den gamle dans, hen til mandlerne og tilbaws igen.
Jeg har fornylig hævdet her på boardet, at fransk med gummi ikke er godt.
Cherie leverer undtagelsen.
For selvfølgelig var det Cherie i rollen som den yndige.
Summa summarum:
Jeg havde et kvarter.
Vi enedes om en halv time til 700.
Jeg fik godt tre kvarter i de højeste luftlag.
Bagefter gjorde Cherie hvad hun kunne for at overtale mig til at melde mig ind i Venuslogen.
I aften gik det op for mig, at det var lykkedes hende, så jeg rev mit plastic op af baglommen og prøvede at komme til at betale.
Det kunne bare ikke lade sig gøre.
Jeg har meldt mig til, så de kære brødre i den rigtige ende af pengestrømmen kan jo bare meddele når "kasseapparetet" er online igen.

-----------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens Anmeldelsboard for piger i hovedestadsområdet!
-------------------------------------------------

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: