Cherie.dk

Velkommen til min lille aktive gæste og anmeldelsesbog
Dato og tid er 11. jun 2026, 10:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Gudinde mellem stængerne. af Villy
Site Admin
Brugeravatar

Gudinde mellem stængerne.

Forfatter Indlæg: Gudinde mellem stængerne.
<Villy>
Ikke medlem

Sendt 23 April 2002 13:45
--------------------------------------------------------------------------------
Det I nu skal høre om har intet med forbold at gøre, men klatten kom i mål, det er det, jeg vil fortælle om.
Da jeg kom til døren stod der kommer straks, øv jeg havde forberedt mig, med det store bad her til morgen, klokkeværket var barberet og kønshårene var klippet til.
Ud i bilen og frem med trylle formularene, ups det hjalp gæsten, løb ud af døren og vejen var banet for mig. Jubi !
Af med skoene, 7 lapper skiftede hænder, jeg vil være styrmand på en dildo i dit skødet, sagde jeg til heksen, denne leg skal efterfølges af forårets første franske oplevelse til mig.
Hallo Hallo det er så frækt, at se dildoen glide ind og ud af fissen, skamlæberne foldes i alle mulige flotte faconer, den fisse er den smukkeste jeg har set i hele mit liv. PS. jeg har set mere end en skal jeg lige sige.
Der var kommet liv i pikken, så på med frakken, og gudinden ned mellem stængerne.
Pikken for forsvandt ind i munden på heksen. læberne strammede om forhuden, efter lidt tid kom pikken helt i bund, næsen stod i skamhårene og gudinden trak langsomt hovedet op.
Huden på kindbenene var tram kinderne var hule af undertryk pikken fulgte med op i luften, alt i medens at hendes fingre legede med den ny barberede pung men en af fingrene kom forbi ringmuskelen.
Jeg lukkede øjene og hørte englene synge da sæden sprøjtede ud i netmaskerne.
Kampen endte 1-0 til mig men hvilken kamp, der var gode parkerings muligheder for an stadion, der var rent og pænt over alt også på toilettet og jeg følte mig i trygge hænder.
Hun har mindst 10 kys på kinden tilgode til jul.

Det var bare de jeg ville sige Villy

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: