Cherie.dk

Velkommen til min lille aktive gæste og anmeldelsesbog
Dato og tid er 11. jun 2026, 05:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Udløsning og heksehyl af "MELDEM"
Site Admin
Brugeravatar

Forfatter Indlæg: Udløsning og heksehyl
<MELDEM>
Ikke medlem

Sendt 20 August 2002 13:54
--------------------------------------------------------------------------------
Til rette vedkommende.

Torsdag i sidste uge måtte jeg en tur til Hvidovre, de mange fine omtaler af heksen, havde sat gang i lyster og safter i hele min krop.
Beskrivelserne var rigtige, det var pigen fra billederne på hjemmeside, og den skoene var også rigtig, alt var som beskrevet.
Jeg listede på strømpesokker ind til boreplatformen, tøjet blev slynget hen over stumtjeneren, der lå jeg og ventede på Cherie.
Hold da kæft, hvor var hun smuk, da hun stod der i døren, som gud havde skabt hende.
Hun hoppede op i kassen til mig, og viste mig den smukke mis, hun tog en gul dildo og legede lidt med den, kort efter forsvandt det meste af dildoen ind i underlivet, skamlæberne lignede en rose der svejede i vinden, nej hvor var det frækt at kikke på.
Da jeg fik lov til at være styrmand på dildoen voksede min pik til det maximale, gudinden satte en regnfrakke på mit jern.
Pikken var nu klædt på til fransk, sex mellem ørene eller fransk, det var det bedste jeg havde prøvet i lang tid, og da fuck-fingeren legede med ringmuskelen kunne safterne ikke holdes tilbage, klatten var stor, det var oplevelsen også, det er ikke sidste gang jeg besøger den heks.
Stedet er diskret, der var rent og pænt, gode
sanitære forhold, køn og frisk pige der også havde tid til en lille snak.
På en skale fra 0 til 5 vil jeg give 6, det var jo det jeg fik så hatten passer.

Pir`li hilsen og på gensyn MEDLEM<

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: