Afklædt_Missionær
Medlem
"Italiensk"
#165270 - 01/02/2009 09:45
Jag hade tänkt ransonera sexköpen ett tag. Man kan ju alltid läsa om sådant på Logen i stället, tänkte jag. Men strängarna på VL var kedeliga. Är det verkligen sex det här forumet handlar om eller är det Danmarks förenade revisorer som har sammanträde?
Så jag beställde tid hos Cherie för att muntra upp mig. Tilbudet om rå och ohämmad sex för 100 kronor gällde inte längre, så jag fick hämta ut mer pengar. I gengäld har hon ingen stämpelklocka och brukar vara generös med tiden. Men om jag skulle strippa så fick jag betala mer ,
så det valde jag bort . . .
Annars har Magica de Hex en gammaldags affärsidé. Det gäller inte att få fram utlösningen så fort som möjligt utan att tvärtom dra ut på orgasmen . . . .
Jag ville pröva ren italiensk den här gången. Hon var först lite dämpad, hon hade tydligen haft en otrevlig kund strax innan. Men snart var hon i gammalt gott slag
. Efter duschen fick jag ställa mig på knä med ansiktet mot hennes barm. Hon knöt en ögonmask av tyg för mina ögon.
Nu har jag ju alltid dåligt samvete för ett eller annat, så hon ställde först upp mig mot väggen och gav mig en rejäl endefuld. Bland annat blev jag straffad för det där med Angel. Hon värmde upp mig först, så att jag blev varm, och ökade sedan. Jag bet ihop för att inte be henne stoppa. Det blev varmt om stjärten och gjorde ordentligt ont. Sedan ner på golvet igen.
-Så, følg nu mig! Det var ju helt svart, så jag fick följa ljudet av hennes klackar. Jag skrapade emot en dörrkarm med sidan men kröp vidare efter henne. Cherie sa inget. Hon hjälpte mig till rätta på rygg och bredde sedan ett sidenlakan över mig. Fingertopparna löpte lätt över min kropp. Jag kände en spänd förväntan. Hon satte sig över mitt ansikte med lakanet emellan, så att jag inte fick luft, och började samtidigt leka med min pik. Cherie har koll på vad hon gör och lät mig andas när jag behövde.
Efter ett tag tog hon plats mellan mina ben och fortsatte bearbeta mig. Jag såg ju inget men kände hur hon skvätte rikligt med olja och sedan använde hon fingrar, handflata och mun – tror jag. Samt en dildo i ändan, det hade vi avtalat. Fast hennes fingrar var bättre än dildon. Jag kan inte riktigt beskriva sensationerna men jag nådde till orgasmens rand, för att sedan hejdas av Cherie. Jag drevs nästan till orgasm gång på gång under säkert en halvtimme. Tror jag, för jag hade inte riktigt koll på tiden. Eller rättare sagt – jag brydde mig inte. Det var skönt att inte tänka på någonting utan bara låta allting ske. Slutligen släppte hon kontrollen och gled upp på mig för en avslutande dansk. Jag fick jucka ordentligt ett tag innan utlösningen kom.
Jag var riktigt svag i benen när jag satte mig upp. Men efter den sedvanliga Colan och ett långt avskedssnack hade jag en skön känsla i både kropp och själ när jag for hem.
-----------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens Anmeldelsboard for piger i hovedestadsområdet!
-------------------------------------------------