Cherie.dk

Velkommen til min lille aktive gæste og anmeldelsesbog
Dato og tid er 10. feb 2025, 07:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Cherie af Jørgen Hat sendt til Vl. 22.10.2009
Site Admin
Brugeravatar

jørgen hat
Bruger

"Cherie"

Jeg havde aldrig prøvet at gå på klinik før for 3 dage siden og meget meget nervøs mødte jeg op som aftalt hos Cherie.Hun tog utrolig godt imod mig og grinede lidt af mig da jeg kom ud fra badet med tøj på.Vi havde aftalt italiensk og fransk,så ned på på sengen på maven og dejlig dejlig massage på skuldre,ryg, balder og ben.Så var det op på alle fire og hovedet i madrassen (som andre skriver grænse overskridende)men helt vildt.Cheries hænder,fingre negle var over alt og lige så hurtigt væk igen,simpelthen så skønt.Et klap i røven og vend dig om er du til italiensk trin 2 eller skal vi gå over til fransk spurgte Cherie, trin2 sagde jeg, det måtte bare ikke stoppe,så efter at have været tæt tæt på mange mange gange kom kom så den længe ventede eksplosion.
Jeg var helt væk,da jeg kom mig lidt siger Cherie du ligner en der er gået sukker kold vil du have en cola? jeg siger ja og efter en cola og en smøg med Cherie der fotæller mig mange nyttige ting er det tid til farvel.Et knus og kom godt hjem og ud af døren. jeg er stadig i himlen da jeg kører hjem og glad for at jeg købte cigaretter inden jeg besøgte Cherie,jeg kunne intet resten af dagen bare tænke på oplevelsen.Jeg går stadig rundt på en sky og selv folk på mit arbejde spørger hvorfor jeg smiler så meget.Glæder mig helt vildt til næste gang.Tak
Jørgen.

-----------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens Anmeldelsboard for piger i hovedestadsområdet!
-------------------------------------------------

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: