Cherie.dk

Velkommen til min lille aktive gæste og anmeldelsesbog
Dato og tid er 27. jul 2026, 22:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Stamkunde hos Cherie i Hvidovre! VL19.02.2001 af Tommy
Site Admin
Brugeravatar

Stamkunde hos Cherie i Hvidovre
Tommy
Ikke medlem
Sendt 19 Februar 2001 16:39

Jeg havde en fridag i sidste uge, så jeg bestemte mig for at besøge Cherie i Hvidovre. Det var ikke første, men bestemt heller ikke sidste gang jeg var der.Om bag huset for at ringe på og heldigvis var det røde skilt i den rigtige side. Denne gang var Cherie klædt i en kort sort kjole, og som sædvanlig så hun dejlig ud. Nå men, - af med skoene og ind i det helligste. Jeg ved ikke om jeg er ved at blive sat, for jeg gider ikke at forsøge at spille Casanova, men Cherie har den fulde forståelse for at jeg kommer for at blive forkælet. Denne dag havde jeg bestemt mig for at jeg ville have fransk og mindre end en halv time kunne ikke gøre det. Først lidt nussen for kalorius, mens vi udvekslede oplevelser siden sidst, men hurtigt fik jeg smag for mere og bad om at vi startede på det franske. Cherie kan spille med tungen, så man ikke ved hvilken verden man befinder sig i. Det, kombineret med en dejlig deep throat gør at jeg ikke kender nogen der kan gøre det bedre. Flere gange var jeg lige ved at komme, men den fornøjelse skulle jeg ikke have her og nu, så Cherie skruede lidt ned for blusset. Da jeg endelig kom, fik den ikke for lidt. Cherie suttede så jeg var lige ved at falde ud af sengen, og først da jeg på det nærmeste var ved at få krampe i benene slap jeg for yderligere behandling Igen lidt hyggesnak, mens kalorius blev befriet, hvorefter jeg på rystende ben vaklede ud på toilettet for at nette mig. Nogle minutter senere kunne jeg glad køre derfra.
PS: Hvis I ikke har prøvet Cheries italiensk, så skulle I også prøve den. Det er oliesvensk, men ikke en hvilken som helst oliesvensk. Der bliver kælet og nusset for hele klokkespillet – men det kræver en anmeldelse en anden gang - det skal bare prøves. Jeg er ofte i tvivl om hvad jeg skal vælge, men at blande er hastværk. For mig er der ikke nogen konkurrence om at nå mest muligt, for hos Cherie når det aldrig at blive kedeligt.

-----------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens Anmeldelsboard for piger i hovedestadsområdet!
-------------------------------------------------

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: