Cherie.dk

Velkommen til min lille aktive gæste og anmeldelsesbog
Dato og tid er 27. jul 2026, 22:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Cherie i Hvidovre, meget dygtig pige! VL. 29.01.20 Popeye
Site Admin
Brugeravatar

Cherie i Hvidovre, meget dygtig pige! Sendt til VL. 29.01.2001 af Popeye

Meget dygtig pige !
Jeg har aldrig prøvet noget lignende ! men hva jeg kommer jo også sjældent ud * gf *
Nå men jeg havde lige et par dages arbejde , derovre på øen.
Og havde da også lige kigget mig lidt omkring på logen, kigget billeder mm.
Derved havde jeg fået en lille anelse om hvor jeg havde lyst til at køre hen denne gang.
”noget” kunne tyde på meget specielle evner her !
Var godt i gang ude hos kunden , kl 11,00 uups skal lige til et lille møde i byen, jeg kommer tilbage over middag , cirka !.
Hvidovre, Om bagved, der var heldigvis ikke optaget, hej kom indenfor , af med skoene.
Cheriie , ahh sikken en steg, flot skabt , sød , ganske ukompliceret , imødekommende, og meget venlig, uden at give indtryk af at være den eneste ene.
Kom med herind , og sid ned , hvor har du set min annonce ? LOGEN,
Vi snakker lidt om hvad seancen skal gå ud på, jeg beder om en time hvis det lader sig gøre , op med grunkerne og et hurtigt bad, alt sammen i en meget afslappet stemning.
Hun er en pige med helt specielle evner, næsten ubeskrivelige, men jeg vil forsøge alligevel.
Jeg bliver masseret på bagsiden , dejligt mens vi snakker om alt muligt andet, men helt umærkeligt bliver hændernes opmærksomhed alligevel mere og mere koncentreret om de sydlige dele af kroppen , hun skubber lige benene lidt fra hinanden ! masserer lidt mere , derefter skal måsen lige lidt opad , hmm, så begynder hun en meget tirrende , pirrende , ” berøring ”/ ” massage” af de ædlere dele, overalt med olie ( tror jeg nok) , ikke svensk , nej ubeskriveligt !
Tænk at have sådan en steg siddende ved sydenden ,! Efter nogen tid siger hun lige så stille , (vel for ikke at forstyrre oplevelsen for meget) , sig til når du vil noget andet , og det bliver man jo faktisk nødt til , gensidig fransk er også af den meget ophidsende slags , og sikken udsigt ! , der blev jeg ret hurtigt nødt til at bremse op , kort pause til ham der med det blå ansigt , jeg tillader mig at ”se” lidt med hænderne, der er jo virkelig noget at kigge på ! nu bliver jeg præsenteret for en rytter med ”benlås”, mulighed for et godt tag i taljen, men for Fa… nu kilder hun igen - jeg må overgive mig hun vrider med hoften , gør noget for at forlænge nydelsen.
Mand hvor er det godt !<br />Der er lidt tid til snak også, Cherie er jo meget andet og mere end flot blondine.
Konklusioner, i kort form:
Slank & flot Jep
Nybegynder Nix
Genert ungpigeagtig Nix
Fræk Jep
Berøringsvenlig Jep
Pænt & rent Jep
Jeg har heldigvis snart et ”ærinde” på øen igen . !

-----------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens Anmeldelsboard for piger i hovedestadsområdet!
-------------------------------------------------

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: