|
Forfatter Indlæg: Cherie
viggo
Ikke medlem Sendt 15 Marts 2001 17:08
Hej til alle der læser dette.
Onsdag ved frokost tid måtte jeg forbi heksen i Hvidovre.
Hun ventede mig fordi hun havde læst min kommentar til popeye.Det var længe siden sidst, og jeg ar længe gået og fantaseret om en for mig ny leg. Da vi havde aftale en halv time og set de mange spændende nye billeder til hjemmeside, hoppede vi ind på boreplatformen. Først fik mine fingre, lov at lege med de flotte former. jeg er ved at blive nærsynet, men holder meget af at se bladende i vaginaen folle sig ind og ud i takt med dildoens tilsvarende bevægelser, man kan forme skamlæberne som den smukkeste rose, hold da helt kæft hvor er det frækt at se på, godt at man er nærsynet.
Dildoen var i dagens anledning erstattet med en krum gul genstand, som jeg havde med i lommen da jeg kom. Det var her legen kom ind i billedet, fra min ungdom kan jeg huske en vits,
"sig det med blomster gør det med b......"I mellemtiden var jernet vokset i højde og drøjde, lidt berøring med kavalergangen og de store frugter fik ham til at springe ud i det franske, hvilken nydelse at ligge der på ryggen og se jernet blive poleret efter alle kunstens regler.Den store leg blev afsluttet med dansk i mindst tre stillinger, til sidst blev jernet skydt ind bagfra stående foran speglet, det var så frækt at se mine 130 kilo fordelt på næsten 2 meter skuppe jernet frem og tilbage i heksens stramme fisse/kusse eller hvad den nu hedder.Et underskud på 126 gram sæd fik pungen til at falde helt sammen, det samme gjorde jeg.På en skala fra 3 til 13 var oplevelsen helt klart til et 11 tal med pil opad.Det er ikke sidste gang jeg skal forbi Cherie og få en på opleveren.T......manden.
-----------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens Anmeldelsboard for piger i hovedestadsområdet!
-------------------------------------------------
|