|
Besøg hos den blide Cherie olsen Gentleman i særklasse På Cherie’s hjemmeside findes et afsnit, som hedder Den Blide, og de nye billeder ser ganske spændende ud. Derfor har jeg et stykke tid talt lidt på knapper, skal, skal ikke. Nå, nysgerrigheden vandt, så forleden ringede jeg og bestilte en time.
Da jeg ankom, stod døren åben, men jeg ringede alligevel på, og en stemme bød mig indenfor. Cherie kom frem og hilste, hvorefter døren bag mig blev grundigt lukket. Skoene blev jeg bedt om at stille i entreen. Cherie stod lænet op ad køkkenbordet, da jeg trådte nærmere. Hun var iført sort bh, sort strømpeholder (hedder det vist) og sorte strømper. Cherie angiver ikke selv nogen alder, så det vil jeg ikke gætte på, men uanset alder, vil jeg tillade mig, at kalde hende for en flot og velplejet kvinde.
Jeg blev vist ind i et hyggeligt værelse med en stor seng, hvor jeg blev bedt om at sætte mig. Cherie satte sig på hug foran mig. ”Hvad kunne du tænke dig?” Jeg fortalte lidt om, hvad jeg foretrak og Cherie fortalte lidt om, hvad hun kunne tilbyde. Hi, hi, vi var godt nok et umage par. Jeg tror, at vi begge oplevede et øjeblik med præstationsangst. Cherie ville gerne give mig en oplevelse, men så skulle det være noget, som hun selv syntes, at hun var godt til. Så der tegnede sig et billede af, at det vist skulle være italiensk og fransk. OK, jeg betalte for en time, og så hedder husets regel, en tur i bad. Fine faciliteter i øvrigt, og der er gjort meget ud af, at lejligheden er pæn og hyggelig, med levende lys og sådan noget.
Da jeg kom tilbage fra badet, havde Cherie lagt bh’en. Et rent lagen blev bredt ud over sengen, og jeg skulle lægge mig på maven, for at få en gang afslapnings massage. Så blev jeg bearbejdet med, olie, bløde hænder og stærke fingre. Det var dejligt bortset fra nogle infiltrationer ved skulderbladene og på læggene.
Da jeg havde fået min massage, bad Cherie mig om, at komme op på alle fire og derefter lægge armene og hovedet ned på sengen. Jeg kunne ikke se, hvad der foregik, så det var følelser og fornemmelser. Jeg kunne mærke en fjer, som kildede rundt omkring, og derefter blev der trykket, gnedet og nusset med hænderne. Cherie har nogle magiske hænder, på et tidspunkt føltes det som om, at jeg var kommet ind i en varm grotte. Prostatastimuleringen var ikke lige min kop te, men ellers føltes det rigtig dejligt. Det gav ingen synlige effekter, så vidt jeg kunne bedømme. Dels fordi jeg ikke var fortrolig med at ligge forsvarsløs med rumpen lige i vejret, og dels var det begyndt at gøre ondt i min højre arm.
Om på ryggen, og så var der fransk på programmet, noget som jeg sætter pris på. Det er en af Cherie’s specialer, og det kan sandelig mærkes. Hele registeret blev taget i brug inklusive det dybe. Cherie bruger en teknik, hvor der pirres næsten til klimaks, og så forfra igen. Hver gang tager det længere tid, før toppen bliver nået. Efterhånden begyndte jeg at blive nervøs for, om lille Olsen nu ville blive ved med at samarbejde, så jeg bad om en afslutning. Det blev et langt forløb med rystelser i krop og ben og muskelspændinger. Endelig kom forløsningen, som Cherie gjorde grundigt færdig. Åhh jeg var helt bombet.
Efter rengøring bød Cherie på noget kold at drikke, og det gjorde godt i en tør mund. Selv røg hun en cigaret, mens vi lå på sengen og snakkede om seksualitet. Når man har vænnet sig til Cherie’s stil og humor, er hun både et hyggeligt og charmerende selskab. Som et eksempel på den afslappede atmosfære vil jeg nævne, at Cherie med et glimt i øjet, spurgte om jeg ville hilse på vagthunden, når jeg nu var så glad for at nusse. ”Han kan kæle dig ihjel, hvis han er i det humør.” Jeg ville da gerne hilse på hunden.
Cherie åbnede døren til vagtlokalet og vagthunden, en muskelhund på 50 kg kravlede op i sengen til mig. Det var kærlighed ved første blik, så der blev nusset, kælet og slikket, misforstå det nu ikke, til den store guldmedalje. Da vi havde hygget os en stund, blev han sendt ind i vagtlokalet igen.
Så var det tid til et bad, og at få tøjet på. Cherie viste rundt i SM lokalet, og vi fik sludret lidt mere i køkkenet. Underlig fornemmelse, ingen banken på døren, og tilsyneladende oceaner af tid. På vej ud af døren, fik Cherie lige et kram og et kys på kinden.
Cherie er anderledes, men hun ønsker helhjertet at give sin gæst en oplevelse. Jeg er glad for, at jeg fik prøvet det, og så har jeg også lært noget om mig selv.
Med venlig hilsen
----------------------------------------------- Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens Anmeldelsboard for piger i hovedestadsområdet! -------------------------------------------------
|