Cherie.dk

Velkommen til min lille aktive gæste og anmeldelsesbog
Dato og tid er 28. jul 2026, 00:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Cherie - den skønneste heks i Hvidovre VL. 18/72001 nervøse
Site Admin
Brugeravatar

Cherie - den skønneste heks i Hvidovre Sendt til VL. 18.07.2001 af Den nervøse
Forfatter Indlæg: Cherie - den skønneste heks i Hvidovre.
Den nervøse
Ikke medlem
Sendt 18 Juli 2001 14:06
På sød opfordring fra hexen i Hvidovre, vil jeg hermed videregive mine varmeste anbefalinger. . Som navnet angiver var jeg en hel del nervøs da jeg parkerede bilen og gik om til hexens dør. Heldigvis var hun ikke optaget. Straks da jeg kom ind, forsvandt nervøsiteten, for her åbenbarede der sig en meget flot og velskabt dame, som ved sin udstråling og meget talende væsen straks fik en til at tænke på noget andet. Hun kunne sikkert fornemme at jeg var usikker på hvad jeg ønskede, så hun fortalte om hvad hun kunne tilbyde. 1 halv time i den blide afdeling lød som et godt forslag - og hvilken halv time. Ingen detaljer, men bare en anbefaling af hendes italienske. Hvis det er sådan det foregår i Rom, skal jeg være italiener i mit næste liv. En god ting er tillige at det er naturligt med vand og sæbe, - både før og efter. At Cherie står øverst på listen igen næste gang er der ingen tvivl om - så vil jeg ikke være nervøs igen.

-----------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens Anmeldelsboard for piger i hovedestadsområdet!
-------------------------------------------------

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: