Cherie.dk

Velkommen til min lille aktive gæste og anmeldelsesbog
Dato og tid er 27. jul 2026, 20:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Afternoon flight hos Cherie i Hvidovre VL. 5/9 2001af Jethro
Site Admin
Brugeravatar

Forfatter Indlæg: Afternoon flight hos Cherie i Hvidovre
<Jethro>
Ikke medlem
Sendt 05 September 2001 12:48
--------------------------------------------------------------------------------
Tak for mange gode tip her på Venuslogen, så hermed også et tip fra mig:
På en lille stille villavej i Hvidovre bor der en smuk kvinde, der ynder at omtale sig selv som, ja, en heks, for hekse det kan hun.

Når man normalt træder ind på en massageklinik, føler man nogen gange, at man træder ind på et fremmed sted, det er lidt svært at forklare, men at træde ind her hos Cherie, føles anderledes, mere privat. Det føles også meget privat når der bliver sagt: Davs kom indenfor, smid skoene.
Hun var ikke i millitæruniform ligesom på billederne på hendes hjemmeside, men havde en rød kjole på, men det korte og det lange er, at hun ligner billederne på hjemmesiden, hverken mere eller mindre.
Cherie snakker meget frit fra leveren, klart og tydeligt, og det tager lidt af den berømte nervøsitet, som til tider er et problem, for mig ihvertfald.
Vi aftalte gensidig fransk med italiensk afslutning. Det var godt, nej det var mere end det, det var en oplevelse.
Gensidig fransk er for mig et must, det er også et must, at missen skal være smuk og indbydende og ikke mindst velduftende, og der kan sættes kryds i ja-rubrikken ved alle tre ting, intet mindre end perfekt.
Italiensk, det havde jeg ikke prøvet før, men kort fortalt er det noget med bagdelen i vejret og baby olierede hænder der går på opdagelse. Jeg tror nu ikke, at Cherie opdagede noget hun ikke havde set før, men det gjorde jeg. Jeg lukkede øjnene, og nød hendes hænders bevægelser, de hænder kan det hele, og jeg tror jeg har fundet ud af, at erogene zoner er en hel masse ting. Cherie kan trække eksplosionen ud i en uendelighed.

Jeg siger tak for en god oplevelse, som jeg helt bestemt vil prøve igen, prisen, ja den er vist det man kalder rimelig.

Jetro

jethrox@ofir.dk

-----------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens Anmeldelsboard for piger i hovedestadsområdet!
-------------------------------------------------

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: