Cherie.dk

Velkommen til min lille aktive gæste og anmeldelsesbog
Dato og tid er 27. jul 2026, 19:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Cherie...igen...igen Sendt til VL. 18.08.2001 af Walde
Site Admin
Brugeravatar

Cherie...igen...igen Sendt til VL. 18.08.2001 af WaldeForfatter Indlæg: Cherie... igen,... igen
Walde
Medlem # 95 Sendt 18 August 2001 20:16
Overskriften er go' nok. Der er nogen, der har skrevet om "Heksen" flere gange. Hvorfor så jeg ... alle kan jo bare læse, hvad de andre har skrevet !Sandt nok, men hvorfor dog ikke fortælle logebrødre og -søstre om sine oplevelser ? Selvfølgelig skal man da det? Nå, men det var Cherie, jeg kom fra. "Kom fra", ... jo, det gjorde jeg, men det tog længere tid, end jeg - og hun - havde beregnet. Det var første gang, vi sås og havde glæde af hinanden. Hvordan var så det ? Jo, fra første øjeblik var det som om, jeg besøgte en god, kær veninde. Vi var sammen som gode venner og elskende (...et stærkt ord...), der havde kendt hinanden i lang tid. Det er flot klaret af Cherie. Intet øjeblik virkede noget påtaget eller overflødigt, ... og alt, hvad Cherie sagde, viste, at hun også havde en stor, fin hjerne, der fungerede. Flot, flot...Det sexuelle ? Selvfølgelig også i top, - mine ønsker (og hendes vel også), blev til fulde opfyldte,-og nok om det. Jeg er i øvrigt overbevist om, at havde jeg ønsket "noget andet", så havde det været lige så flot og godt ... og så ikke mere om sex!Selvfølgelig ses vi igen, jeg glæder mig til næste visit. Stort knus til Cherie og stor hilsen til alle jer andre.
Walde
Fra: Sjælland

-----------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens Anmeldelsboard for piger i hovedestadsområdet!
-------------------------------------------------

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: