Cherie.dk

Velkommen til min lille aktive gæste og anmeldelsesbog
Dato og tid er 27. jul 2026, 21:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Italiensk for begyndere i Hvidovre VL. 6/9.2001 af Handyman
Site Admin
Brugeravatar

--------------------------------------------------------------------------------
Forfatter Indlæg: Italiensk for begyndere - i hvidovre :-)
<Handyman>
Ikke medlem
Sendt 06 September 2001 23:38
--------------------------------------------------------------------------------
Efter mange gange at have læst side op og side ned om Cherie's fortræffeligheder er det nu endeligt lykkedes for mig at blive en del af fan-skaren!!
Jeg nåede det lige i sidste øjeblik inden lukketid - og det har jeg bestemt ikke fortrudt. Udover at være sød og naturlig, er hun bestemt en pige der siger havd hun mener - og siger det uden at pakke det unødigt ind! Det i sig selv er utrolig rart, og er bestemt med til at dæmpe nervøsiteten.
Cherie's udseende er der allerede skrevet mangt og meget om - tag et kig på hendes hjemmeside hvis du er nysgerrig

Nu til det det egentlig drejede sig om - nemlig sex! Jeg bestilte en halv time af det blide - og det fik jeg.... Den søde foreslog at starte med lidt massage, og det er hun god til. Hun fandt endda et par infiltrationer jeg ikke vidste jeg havde. Dernæst fik et skud af det berømte italiensk. Pirrende og lækkert!
Efter et stop i det franske sluttede vi seancen med lidt mere hjemmevandte toner - nemlig dansk. Alt i alt en dejlig og tilfredsstillende oplevelse - jeg kommer helt sikkert igen

-----------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens Anmeldelsboard for piger i hovedestadsområdet!
-------------------------------------------------

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: