Cherie.dk

Velkommen til min lille aktive gæste og anmeldelsesbog
Dato og tid er 27. jul 2026, 22:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Cherie Sendt til VL. 11.10.2001 af Stress
Site Admin
Brugeravatar

<stress>
Ikke medlem
Sendt 11 Oktober 2001 16:51
--------------------------------------------------------------------------------
jeg tilslutter mig hvad der iøvrigt er skrevet om Cherie her på logen.
Jeg mødte op idag godt stresset og http://www.cherie.dk. Haletudserne kan sgu' drive mig til vanvid. Det væste er næsten at jeg så ikke kan få den op at stå.

Men Cherie fik mig med rolig tale lidt ned på jorden, og jeg endte med at betale 700 for en halv times blidt.
Om dette "knippekort" gælder alle zoner fandt jeg ikke ud af.
Hun startede med kropsmassage og sagde at jeg skulle sige til hvis der var andet jeg ville have, men jeg nåede aldrig længere end til det italienske. Jeg forsvandt ud i saligheden med hendes ende hånd om klokkeværket og fingerne fra den anden på opdagelse i min mås.

Selvom jeg inderst inde nok er til større piger (180/80) blev jeg lokket der ud af alle de gode anmeldelser og der er ikke utænkeligt at jeg kommer igen. Det er noget med hendes indstilling til jobbet.

Jeg forlod også stedet (pænt og rent iøvrigt)ca. 50 min. senere lettet for både mioser og haletudser.

det bedste anbefalinger, herfra men HUSK:
Skoene af og høvisk tale.

-----------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens Anmeldelsboard for piger i hovedestadsområdet!
-------------------------------------------------

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: